N
nainen202
Vieras
Hei olen 21 vuotias ja olen tapaillut itseäni 13 vuotta vanhempaa miestä nyt jo kohta 10 kk..Seksi hommissa minua edelleen häiritsee koska mies on hirveän kokenut ja minä en ole läheskään yhtä kokenut kuin hän..en tiedä miten lähestyä tai käsitellä miestä.. aikaisempi suhteeni oli paljon helpompi koska exälläni ei myöskään ollut kauheasti kokemusta joten tunsin oloni heti paljon itsevarmemmaksi hänen kanssaan ja kokeilimme kaikkea yhdessä. Nyt en ole kovin oma aloitteinen uuden miehen kanssa ,enkä myöskään halua olla päällä koska kokemusta ei ole ja oloni on vaan liian epämukava hänen kanssaan koska tiedän että hän on todella hyvä näissä homissa. Pelkään että miehellä on välillä tylsää koska en osaa kaikkea. Hän on silti sanonu että haluaa tapailla minua eikä ketään muita mutta muuten ei kommentoinut asiaa vaikka olen ottanut sen esille. Harrastamme muutenkin seksiä vaan kerran viikossa kun taas exän kanssa harrastimme paljon enemmän mutta ehkö tämä johtuu siitä kun mies on vanhempi ja ehkä hänellä on tylsää kanssani niin hän ei halua liian usein? Miten saisin seksielämän kulkemaan normaalisti ilman epämukavaa oloa ja oppisin paremmaksi? Onko kellään muulla tämän kaltaisia ongelmia?