Ikäero parisuhteessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "niita"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"niita"

Vieras
Kun kerran on hyväksyttävää että 20 v. nainen seurustelee 32-vuotiaan miehen kanssa, onko mielestänne sekin sitten yhtä hyväksyttävää, että 20 v. mies seurustelee 32-vuotiaan naisen kanssa?

[QUOTE="niita";29640628]Kun kerran on hyväksyttävää että 20 v. nainen seurustelee 32-vuotiaan miehen kanssa, onko mielestänne sekin sitten yhtä hyväksyttävää, että 20 v. mies seurustelee 32-vuotiaan naisen kanssa?[/QUOTE]On, ikä on vain numeroita.

On tottakai.

Meillä on miehen kanssa juurikin tuo 12v ikäeroa, minä tosin olen se nuorempi eikä tässä ole ollut kenellekään mitään ongelmaa. Yksi yhteinen tuttava on kerran humalassa sanonut minulle arvostelevaan sävyyn, että eikös tuo ole vähän vanha sinulle. Kuittaisin huomautuksen nauramalla, muuta arvostelua ei ole kuulunut.

ikä on numeroita mutta kyllä mä suhtautuisin 18-19vuotiaan seurusteluun 10vuotta vanhemman kanssa varmaa erillailla kun 20 vee seurustelin10 vuotta vanhemman kanssa, miksi? en osaa selittää iteoli kyllä tosi naiivi 18-20veenä ja jotkut miehet hyväksi käytti minun sinisilmäisyyttä.

Yhteistyössä