M
mistre
Vieras
onko teidän mielestä 12- vuoden ikäero suhteessa sopiva vai liian iso? itse olen 18 ja mieheni 30.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mistre:ja sen voin sanoa, että kesällä mentiin naimisiin.
Alkuperäinen kirjoittaja mistre:ja sen voin sanoa, että kesällä mentiin naimisiin.
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja mistre:ja sen voin sanoa, että kesällä mentiin naimisiin.
mitäs sinun ja miehesi vamhemmat meinasivat ikäerostanne?
Alkuperäinen kirjoittaja mistre:Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja mistre:ja sen voin sanoa, että kesällä mentiin naimisiin.
mieheni vanhemmat ottivat minut lämmöllä sukuun, minun isäni hieman vastusteli, mutta en minä siltä mitään kysynyt. äitini kannusti..hän haluaa että olen onnellinen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja mistre:Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja mistre:ja sen voin sanoa, että kesällä mentiin naimisiin.
mieheni vanhemmat ottivat minut lämmöllä sukuun, minun isäni hieman vastusteli, mutta en minä siltä mitään kysynyt. äitini kannusti..hän haluaa että olen onnellinen![]()
ainahan tulee erilaisia mielipiteitä.
miten kauan olette olleet yhdessä?