Ikäkriisi, antakaa nuorennusvinkkejä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja böllö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

böllö

Vieras
Nyt kävi ilmi, että mua luullaan joskus huomattavasti vanhemmaksi kuin mitä olen. Täytän kesällä 34 vuotta ja olen pitänyt itseäni vielä nuorena! Kauhea kuulla, et näytän "rupsahtaneelta". Tai eihän se mitään kerro, nuorihan voi olla vaikka vielä sata vuotiaana, jos näin mieleltänsä tuntee.

Olen lihava ja se varmaan vaikuttaa jonkin verran ikäarvioihin. Mulla on laihdutus menossa, et sen puoleen edetään hitaasti, mutta varmasti. Hiukset ovat pitkät, luonnollisen tummanruskeat, joskus otsis, joskus pidempi versio tällättynä pinnillä tai suoristajalla sivulle. Vaatteissa olen mukavuudenhaluinen, enkä hirveästi "tälläydy". Meikkaan vain kun lähden viihteelle tai parempiin tilaisuuksiin.

Tulipa mieleen vielä yks juttu... Toisaalta luulen et tää oli veetuilua iskemään tulleelta tyypiltä, mut hän alkoi kyselemään et olenko vieressäni istuneen kaverini äiti. Kaveri on samaa vuosimallia kuin minä, pari kuukautta mua vanhempi! Toki hän on edelleen lapsenkasvoinen "pullukkaposki", mut kyllä toi pikkasen laittoi korvia punoittamaan.

En halua näyttää kuitenkaan teiniltä, vaan itseni ikäiseltä. Minkälaisia vaatteita, meikkiä, hiuksia täs pitäis sitten alkaa käyttämään? Onko kellään muulla vastaavaa ikäkriisiä? Keskustelua!

Ihan mahdotonta sanoa näkemättä kuvaasi, että millainen kampaus, meikki tai pukeutumistyyli juuri sinulle sopisi. Mutta tosiaan kannattaa aloittaa siitä laihduttamisesta, sillä ylipaino lisää helposti useita vuosia. Kevyttä ehostamista voisit myös alkaa käyttämään, tai ainakin huolehtia että yleisilme on siisti (kulmat siistit, vaikka jotakin tasoittavaa päivävoidetta ja hieman ripsiväriä jos ei muuta jaksa) ja hiukset puhtaat ja nätisti laitetut. Vaatteissa kannattaa suosia sellaisia leikkauksia, jotka korostavat hyviä puoliasi ja peittävät huonoja. Peittäminen ei tarkoita samaa, kuin kaapuihin itsensä verhoaminen.

Yhteistyössä