Ikävä sitä tunnetta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pösssss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pösssss

Vieras
Ikävä sitä tunnetta kun saa terasilla auringon paisteessa istua ja juoda sidua ja flirttailla komeille miehille. Ikävä sitä tunnetta kun ihastuu, rakastuu, sitä uutuuden viehätystä ja intohimoa uudessa suhteessa. Ikävä vapautta.
Takana pitkä parisuhde, lapsia on ja vauvahaaveita, tavallista arkea, lapsia, töitä jne. Vapaalla harvemmin käyn missään mutta jos käyn miesten huomio imartelee ja tuntuu hyvältä, kaipaan sitä että oli mahdollisuus viestitellä miesten kanssa, käydä treffeillä, tutustua, ihastua , pettyä...
En ymmärrä mikä mua vaivaa, oman miehen kanssa menee hyvin, on hyvä ja ihana mies, mahtava isä ja aviomies ym ja mä mietin tälläisia asioita =(

Juuri tuon takia meillä on osin vapaa suhde. Tai ei, rakastuminen ei ihan kuulu kuvioon mutta tuo jännitys ja uutuudenviehätys ja se kun todella saa olla ihan koko viikonlopun YKSIN ja tehdä just mitä sattuu huvittamaan. Suosittelen!

Sit maistuu arki taas. =)

Mä en oo koskaan kokenut tuollaista aikaa, olen niin nuoresta asti ollut mieheni kanssa. Mutta on ikävä kesää, sitä kun voidaan yhdessä olla vapaita ja ajella mopoilla.

Juuri tuon takia meillä on osin vapaa suhde. Tai ei, rakastuminen ei ihan kuulu kuvioon mutta tuo jännitys ja uutuudenviehätys ja se kun todella saa olla ihan koko viikonlopun YKSIN ja tehdä just mitä sattuu huvittamaan. Suosittelen!

Sit maistuu arki taas. =)

Voi että tuollainen ois just ihanaa. Saisin edes yhden viikonlopun olla YKSIn ja tehdä mitä haluan ilman omantunnontuskia ja muuta. Edes kerran...
Mutta mies on hyvin perinteinen ja ei hyväksyisi koskaan, ite oon vähän vapaampi sielu..

Uusimmat

Yhteistyössä