Ikean astioista kokemuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Olen meinannut ostaa Ikeasta jonkun astiasarjan. Olisi kiva kuulla kokemuksia niiden astioista, lähinnä minkälaatuisia ne ovat? Meille ne olis tulossa ihan arkikäyttöön joten täytyisi kestää kulutusta. Onko jollakin noita Dinera tai Syntes astioit?

Jotkut edullisimmat valkoiset astiat, en muista nimeä, ovat käytössä kestäneet, mutta naarmuuntuneet tosi ruman näköisiksi. Laseissa on hinta ja laatu kohdillaan!

Meillä oli joskus vuosia käytössä Ikean harmaa astiasto (kivitavaraa) ja yksikään ei hajonnut ja pysyi muutenkin tosi hyvänä, käytöstä poistettiin vain kun alkoi kyllästyttää samat astiat kun olivat olleet niin kauan.

meillä on ikean jotkut valkoiset lautaset ihan arkikäytössä, eli joka päivä koko ajan ja hyvin kestää. Meillä on ollut niitä nyt pari, kolme vuotta ja ovat kyllä kestäneet paremmin kun ikinä osasin odottaa :)

Anoppi osti lasisarjan, jossa erilaisia pallukoita. No, heillä ei ole astianpesukonetta, mutta nämä pallukat irtoi siitä huolimatta useammassa tiskauksessa. Ei olleet kovin kalliita, mutta kivan näköisiä muuten.
Itsellä on vaan Ikeasta lusikoita, hyvin ne ainakin tähän asti on kestäneet. Ei ollu kalliita.

Meillä on jonkun verran Ikean Motto astioita, taitaa olla halvimpia mitä Ikeasta löytyy. Hyvin ovat kestäneet mutta valkoinen pinta naarmuuntunut haarukoista ja lusikoista pahan näköiseksi syvien lautasten osalta. Kahvikupit kestivät hyvin, samoin kuin juomalasit. Minä voin kyllä suositella. =)

mulla on dineran lautaset ja kahviastiat ja hyvin on kestänyt ja tykkään. Tosin ne syvät lautaset ei meinaa kuivauskaapissa pysyä pystyssä, muuta vikaa en keksi.

Kuumimmat

Yhteistyössä