Ikkunan takana kävi joku ukko....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TooQT2BSTR8
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TooQT2BSTR8

Aktiivinen jäsen
13.02.2008
3 251
0
36
No kiva!! Mä täällä hengailen alusvaatteisillani ja kuulin kyllä kun ovikello soi. Ketään kun en odota käymään niin en mennyt avaamaankaan. Katsoin vaan ikkunasta ja joku huonekalufirman auto on pihassa ,eli myyjä liikenteessä(tää sama kävi porukoilla viime viikolla)
En siis menny ovelle niin ukko tuli koputtelee ikkunaan :o Eikö ne perkele tajua häipyä kun ei ovee avata!!??
Kai ihmisillä on oikeus päättää avaako vaiko eikö avaa ilman et tullaan ikkunoista kyttäämään?

Mun miehen kaveri tekee samaa |O

Saattaa esim. soittaa mun miehelle ja pyytää tätä kahville. Mies sanoo, että kello 12 hän on valmis, nähdään silloin bussipysäkillä. Kello 11:15 kaveri tulee ensin koputtamaan oveen, ja jos emme kuule/avaa, niin hän tunkee nenänsä kiinni keittiön ikkunaan ja koputtelee siellä, seuraavaksi suuntaa takapihalle hakkaamaan takaovea :headwall:

Mies sitten toteaa tyynen rauhallisesti, että olen tässä nyt suihkuun menossa, ja sen jälkeen syön, eli jos nähtäisiin kello 12 bussipysäkillä kuten pitikin :saint: , tai ehkä minä käyn hihkaisemassa tuon saman tiedon ikkunasta.

Mun mielestä noi ovelta ovelle kauppiaat on jotenkin pelottavia. Viime talvena meille pölähti aamulla 7 jälkeen joku ukko myymään kalaa. Se sen lohenpala olisi maksanut yli 70 euroa. Sanoin, että ei ole varaa ja se tyyppi ihan närkästyi. Outoa. En minä sitä meille pyytänyt, joten miten sillä on varaa närkästyä, jos en osta?

Alkuperäinen kirjoittaja auringonkukka-75:
Mun mielestä noi ovelta ovelle kauppiaat on jotenkin pelottavia. Viime talvena meille pölähti aamulla 7 jälkeen joku ukko myymään kalaa. Se sen lohenpala olisi maksanut yli 70 euroa.

Ihan heti ei tulis mieleen ostaa lohta kulkukauppiaalta!! Varsinkaan tuohon hintaan... Ja kyllä miettisin missä sitä on kuljetettu.
Sekin on nolo nykyään, kun aika harvoin on käteistä kotona. Johonkin sotaveteraanien keräykseen voisi ehkä antaakin rahaa, mutta eipä niille kortti kelpaa.

Alkuperäinen kirjoittaja nyt sua sit harmittaa:
oisko joku ostanut sulle lahjaksi huonekaluja?tai voittanut?

Joo, ei oo kukaan taatusti ostanu mulle niitä kaluja lahjaksi ja mihinkään arvontoihin en oo osallistunu :D

Hittolainen, mulla jäi aamupäivällä palstailu kesken; olin nukahtanut istualteni koneen eteen :o !
Äsken heräsin :D

Yhteistyössä