Hae Anna.fi-sivustolta

Ikkunanpesu - mitä saa maksaa?

Viestiketju osiossa 'Kodinhoito' , käynnistäjänä Tsemppi, 05.09.2007.

1. Tsemppi Vierailija

Mitä mielestänne saa maksaa ulkopuolisella teetetty ikkunanpesu? Ja monessako tunnissa esim. 100 neliön kämpän ikkunat tulisi olla pestyinä? Vähän vertailuapua tarvitsisin...

2. A-täti Vierailija

Sinuna kysyisin asiaa jostakin siivousliikkeestä. Miten usein haluat pesettää ikkunat. Millaiset ikkunat ovat. Aukeavatko ne helposti. Montako ruutua on ikkunassa.

Olen aina pitänyt ikkunan pesusta, mutta vanhemmalla iällä olen laiskistunut. Cityssä ikkunat likaantunut niin nopeasti.

Luulisin opiskelijoiden ym. lisätyötä tarvitsevien innostuvan asiasta. Monet miehet tykkäävät ikkunanpesusta.

Tolu-vaahto on ihana aine. Sillä pesu sujuu nopeasti ja näppärästi.

3. Huono pesijä Vierailija

Samaa mietin minä.

Inhoan ikkunanpesua, enkä koskaan ole tyytyväinen lopputulokseen. En ikinä ole teettänyt mitään siivoushommia ulkopuolisilla mutta taidan nyt keski-iän kynnyksellä opetella olemaan hieman armollisempi itselleni. Mistähän kannattaisi kysyä tällaista palvelua? Siis pääkaupunkiseudulla. Mieluiten kannattaisin yhden naisen firmaa kuin jotain suurta ketjua.

4. Huono pesijä Vierailija

Niin, mulla myös n. 100 neliön asunto, normaalit kaksikerrosikkunat, ei mitään pikkuruutuja tms. tilpehööriä.

5. Ei asunnon Vierailija

neliömäärä kerro mitään ikkunoista. Edellisessä asunnossamme n. 80 neliötä. 4 ikkunaa hankalasti avautuvat 3 kertaiset (6 pestävää pintaa per ikkuna) lasit. Pesuun piti varata ainakin puolipäivää, että sai auki ne ja taas kiinni.
    Nykyisin sama neliömäärä pestäviä ikkunoita 6 kpl. Kaksinkertaiset lasit, aukeaa helposti, homma hoituu n. tunnissa.

6. Aurinkolaakso1 Vierailija

Heippa!

Pesen ikkunoita pääkaupunkiseudulla ja hinnat sovitaan yhdessä paikan päällä. Tuntiveloitus on 28,- ja se sisältää matkat ja alv:n. Parin tunnin veloituksella saadaan jo paljon aikaiseksi. Jos kiinnostaa - ota yhteyttä p. 05 05 05 05 60 (www.aurinkolaakso.fi)

7. tutkiva journalisti Vierailija

Meillä on 130 m2 ja erikokoisia ikkunoita ja huom - aika monissa sälekaihtimet, mikä hidastaa pesua, koska sälekaihtimet joutuu myös pyyhkimään. Lisäksi meillä on nk lasirakenteinen viherhuone, jonka pesuun tarvitsee tikkailla taiteilua.
    Tämä kokonaisuus on maksanut minulle 200 eur ja sen tekeminen vie kahdelta ammattimieheltä puoli päivää. Siisti Juttu ky Espoosta on homman tehnyt ja olen ollut erittäin tyytyväinen.

8. 3min/pinta Vierailija

Siivooja, jota käytän kertoi yhteen ikkunapintaan menevän noin 3min pesussa.
    Laske ikkunapintojen määrä ja saat noin ajan pesulle.
    Siivojaan tuntihinta pk-seudulla on minulle 28e/h (- kotitalousvähennys)

9. Tsemppi Vierailija

No nyt sain vähän haluamaani lisätietoa ikkunanpesusta. Taidan palkita itseni ja ottaa ulkopuolisen ikkunanpesijän - hih hei! Eipä tuo jäljelle jäävä tuntiveloitus kotitalousvähennyksen jälkeen ole todellakaan paha. Ja hitsit kun olen turhaan tuskaillut tekemättömien töiden kanssa ;o)

10. tehokkaasti Vierailija

11. Tsemppi Vierailija

Kiitos linkistä, mutta taidan kuitenkin valita mielummin jonkun pienemmän yrityksen - ihan kannatuksen vuoksi. Tämä antamasi vinkki tuntui vähän liian teolliselta pikku tarpeeseeni ;o)

12. Huono pesijä Vierailija

Kiinnostaa. Ulottuuko "hinnat sisältyvät matkaan" myös tänne Länsi-Espooseen asti?

13. Siis matkat sisältyvät hintaan ;-)))

14. Aurinkolaakso1 Vierailija

Inhoan ikkunanpesua, enkä koskaan ole tyytyväinen lopputulokseen. En ikinä ole teettänyt mitään siivoushommia ulkopuolisilla mutta taidan nyt keski-iän kynnyksellä opetella olemaan hieman armollisempi itselleni. Mistähän kannattaisi kysyä tällaista palvelua? Siis pääkaupunkiseudulla. Mieluiten kannattaisin yhden naisen firmaa kuin jotain suurta ketjua. [/quote]

Heippa!

Pesen ikkunoita pääkaupunkiseudulla ja hinnat sovitaan yhdessä paikan päällä. Tuntiveloitus on 28,- ja se sisältää matkat ja alv:n. Parin tunnin veloituksella saadaan jo paljon aikaiseksi. Jos kiinnostaa - ota yhteyttä p. 05 05 05 05 60 (www.aurinkolaakso.fi)[/quote]

Kiinnostaa. Ulottuuko "hinnat sisältyvät matkaan" myös tänne Länsi-Espooseen asti?[/quote]

Siis matkat sisältyvät hintaan ;-)))[/quote]

Hih hei - taisit käydä kotisivuillani ja löytää vastauksen. Jep eli pääasiassa teen erilaisia arjen aputöitä mieheni kanssa Nurmijärvellä, mutta myös Vantaa, Espoo, Hyvinkää ja Helsinki kuuluvat alueeseen. Perustin yritykseni vasta kesäkuun alussa ja vielä mahtuu paljon erilaisia töitä kalenteriin. Laittele mailia, niin sovitaan tarkemmin tapaaminen marjut.laakso@aurinkolaakso.fi.

15. untamoinen Vierailija

Minä pesetin juuri ikkunat ja niitä on yhteensä n. 8 kpl, isokokoisia. Kaksi pintaa pestävää. Siivoojalla meni 1,5 tuntia.

16. Seija Vierailija

Todella laadukas virolainen kotisiivousyrittäjä pääkaupunkiseudulla, erittäin huolellisia, ainakin kotisiivouksen ja ikkunanpesun jälki on loistava, suosittelen. http://www.tensel.fi/

17. vierailija Vierailija

Mekin haluttiin työllistää Itä-Uudenmaalta jokin paikallinen ja pieni tekijä. https://kodinplaza.fi/ sivuston kautta saatiin tarjouksia myös isommilta firmoilta, mutta niiden hinnat oli jonkin verran korkeammat. Maksoimme lopulta kahden tunnin työstä yhteensä 68 euroa, meidän mielestä sopiva hinta siitä ettei tarvitse itse pestä ikkunoita.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri