ikuisuus aihe taas: minä en halua lasta mies haluaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
oon tätä vatvonut ennenkin täällä.
mies haluaisi lapsen, omaa hänellä ei ole. minulla 6v poika. mies tahtoisi lapsen mutta minä en vaan halua enää olla raskaan a ja synnyttää ja koettaa laihduttaa liikakiloja pois. ja kaikki yöheräämiset ja vaipanvaihdot... en vain jaksa enää.
onko minun tehtävä lapsi vaikken tahdokkaan, vai onko miehen vain tyydyttävä olemaan ilman lasta?? eikö muilla ole ollu samaa tilannetta?? olenko liian itsekäs???

No eipä tuossa ole sitten vaihtoehtoa kuin erota jos mies haluaa oman lapsen. Monelle on niin käyty, yksikin pari erosi 20 vuoden jälkeen kun nainen ei ollut halukas lasta kantamaan.

sinun pitää miettiä sitä,että voitko pyytää miestäsi luopumaan haaveestaan..uhraus on aika suuri ja saattaa myöhemmin aiheuttaa katkeruutta.
sinun ei ole pakko tahtoa enempää lapsia, se on sinun valintasi,mutta nyt teidä täytyy vaan istua alas ja puhua vakavasti..ja jos ette pääse kompromissiin niin sitten on parempi erota.

sinun tilanteessasi eroaisin, sillä en voisi ikinä vaatia toista luopumaan lapsihaaveestaan, vain sen vuoksi etten itse enää tahdo lasta. asia on kuitenkin niin suuri.

Alkuperäinen kirjoittaja persikkatassu:
Mie luulen, että joko siulle on tultava halu saada lapsi tai sitten edessä on ero.

Peesaan.
Kaverille tuli ero juuri kyseisestä syystä, nyt exänsä onnellinen uuden puolison kanssa ja puolivuotias vauva heillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Mietin vain...:
Entäs jos puoliso ei VOI tehdä yhteistä lasta? Esim hedelmättömyys, terveysriskit, sairaus tms? Pihalle silloinkin vaan vai?

No se on eri asia. Tuskin kukaan jättäisi puolisoaan siksi, että hän on sairas eikä sen takia voi saada lasta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mietin vain...:
Entäs jos puoliso ei VOI tehdä yhteistä lasta? Esim hedelmättömyys, terveysriskit, sairaus tms? Pihalle silloinkin vaan vai?

No se on eri asia. Tuskin kukaan jättäisi puolisoaan siksi, että hän on sairas eikä sen takia voi saada lasta.

Kyllä mie tiiän yhen joka teki noinkin. :/

Mulla 12 vuotta nuorempi mies, jonka kanssa ollaan oltu 5 v. Mulla kaksi aikuista lasta. Nyt olen sen ikäinen, että en voi enää lisää saada. Mies sanoi alussa ettei halua lapsia, mutta nyt kun kaikilla kavereilla ja sukulaisilla on, niin myös ääni muuttunut kellossa. Meillä ollut ihana suhde, mutta luulen, että joudun hänen elämästään lähtemään. Olen todella surullinen.