IL -Valmistaudu tähän: Tätä paljastavaa bilehametta näet pian Se on varmaa: tämä trendihame ei ole kaikkien mieleen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vielä vähäpukeisempi kuin kuvien naiset oli bussipysäkillä miesystävänsä kanssa. Katselin miehen ilmeitä nolottaako miestä kulkea lähes alastoman naisystävänsä kanssa. Sää suosi naisen pukeutumista. Jaloissa hänellä oli omituiset karvaiset saappaat.
Näinköhän saman naisen, oli pitkä, hoikka ja jalassa karvaiset saappaat. Saattoi olla mieskin naisen vaatteissa.

Siis mitä mä luin, mikä mahoton yleistys?!!!

Etkö siis saa itse päättää mitä suuhusi tunget?

-ikihoikka-
Kehitysmaiden ja kehittyvien maiden ihmiset yleensä lihovat voimakkaasti heti länsimaissa. Mahdollisesti perimälläkin on osuutta (keho käyttää kalorit tehokkaammin), mutta he eivät myöskään ole saaneet minkäänlaista terveysvalistusta. On syöty sitä mihin on varaa ja yltäkylläisyys lihottaa. Vauvoille ja lapsille voidaan syöttää epäterveellisiä asioita, kun siihen on varaa jne. Länsimainen ihminen ajattelee asiaa helposti ylipainon kannalta, mutta he eivät. Sekin on yksi merkittävistä kulttuurieroista.

Mutta on länsimaissakin ihmisiä, jotka syövät vain sitä mihin on varaa eivätkä tiedä missä on paljon/vähän kaloreita. Suomessa on aika paljon terveysvalistusta, vaikkakin sen määrä on vähentynyt siitä kun itse olin nuorempi.

Siittä vaan minarit ylle. Miehet katsoo sääriä ja reisiä, ei polvia
Mulle merkkaa se mitä itse näen peilistäni. Nyt muistan, että mulla joskus yksi farkkuminari, jota käytin talvisin vähän paksumpien sukkahousujen kanssa. Polvet eivät siinä niin näkyneet. Niihin on jäänyt vähän ylimääräistä muhkuraa yleisurheiluharrastuksen rasitusvammasta (Osgood–Schlatterin tauti). Urheilija ei tervettä päivää näe kuten sanotaan.

Yhteistyössä