Illan elokuvat: Orpokoti vai Seitsemäs enne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rosmariinisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rosmariinisi

Jäsen
14.07.2011
96
0
6
Mä en löydä mistään mitään keskustelua tuosta Seitsemäs enne -elokuvasta. Onko kukaan kyseistä elokuvaa nähnyt? En ihan totta osaa päättää kumman katsoisin, auttakaa! :D

Tosta toisesta taas oli paljon juttua, kehuja lähinnä..

Viimeksi muokattu:
Orpokodin kävin katsomassa aikanaan leffassa ja on kyllä hyvä, jos et ole nähnyt kumpaakaan niin katso se. Minä taidan katsoa tuon toisen, kun toinen tullut jo nähtyä kerran.

Olen nähnyt tuon Orpokodin, ja se oli todella hyvä. Harvoin katson leffaa toistamiseen mutta sen katsoin aika pian uudelleen. Tuottajana on Pan's Labyrinthin ohjaaja ja kyllä se vaikutus näkyy positiivisessa mielessä.

[QUOTE="sondersson";24204864]onko se orpokoti kauheen pelottava? Mä oon herkkä ja mies on reissussa :D[/QUOTE]

Se on sillä tavalla kevyesti kauhea :D. En osaa selittää tuon tarkemmin, mutta katso vaan :)

Mie oon herkkä, mutta oli pakko kattoa ku siinä on serranon perheestä se lucia :D Oli hyvä, vaikka kaikkea kauhua pelkäänki. Herkälle en suosittele. Edelleen tulee iltaisin mieleen. Ja vielä lapsia kyseessä. Hui! Haluisin kattoa "Hierron" mut kauhua ja lapsi.. Empä taida :D Joku varmaa sanoo ettei se ole kauhua nähnytkään vaan romanttiset komedia vasta kauhua onki ;D

[QUOTE="vieras";24204932]Toi Orpokoti olis voinu olla ihan kiinnostava, mutta on vissiin espanjankielinen ja jostain syystä en nykyään voi sietää sitä niitten pajatusta...[/QUOTE]

Sama.. Mä en oikeen tykkää kattoo mitään, mitä en ymmärtäisi ilman tekstityksiäkin.. Eli enpä juuri katsele muuta kun jenkkileffoja ja jotain suomalaisia..

[QUOTE="vieras";24204932]Toi Orpokoti olis voinu olla ihan kiinnostava, mutta on vissiin espanjankielinen ja jostain syystä en nykyään voi sietää sitä niitten pajatusta...[/QUOTE]
Laita ääni pois ja kattele vaan kuvat! :D

Yhteistyössä