Ilmainen rakastelu mielessäin ; )

05.05.2013
32
0
6
Kuten tiedätte niin olen maannut maksullisten naisten kanssa, mutta haaveenani on saada seksiä ilmaiseksi - mutta mistä ja miten?

Olen absolutisti, siis ravintolat eivät ole niitä paikkoja joista seuraa siihen voisi yrittää - olisi varmaan helpointa saada juopunut nainen suostumaan seksiin.

Eli vaihtoehtoisia iskupaikkoja ei minulla juurikaan ole, paitsi netti .. tiedättekin jo että koemielessä laittamani nettitreffi-ilmoitus aiheutti pienoisen vastaustulvan eli yli 40 vastausta ja naiset laittoivat nämä viestit ihan oma-aloitteisesti.
Taidan siis laittaa kohta taas treffi-ilmoituksen ja sieltä yrittää saada aikaan tapaamisen joka tietysti onkin helppo järjestää sillä niistä treffi-ilmoitukseeni vastanneista moni halusikin tavata, mutta en suostunut siihen.

Eli miten sitten kun naisen kanssa tavataan vaikkapa jossakin kahvilassa edetään siihen pisteeseen että päästään itse asiaan?

Vinkkejä, kiitos

Alkuperäinen kirjoittaja käyttöastemies;28933015:
Kuten tiedätte niin olen maannut maksullisten naisten kanssa, mutta haaveenani on saada seksiä ilmaiseksi - mutta mistä ja miten?

No jo on ongelma. Minua on aina käytetty hyväksi ilmaiseksi. Se vaan on jotenkin mennyt siihen ja ei kaikilla ole niin vaikeata ollut se minun kampittaminen. Ihan vaikka kuntopolulta, kaupan jonoissa tai joltain matkalta. En ymmärrä tuommoista ujoutta.
:|

Kysäiseppäs jos oikea kätesi suostuu moiseen aktiin. Jos ei, kysy vasemmalta.

Tai kysy maksullisilta naisiltasi voisitko saada kanta-asiakaskortin, joka kuudes varvi maksutta?

Kahvilasta kannattaa siirtyä hyvissä ajoin yksityisasuntoon tai majoitusliikkeeseen, ettei tule herättäneeksi pahennusta. Klassinen kysymys on "meille vai teille", hienostuneempi versio on kutsua kumppani kuuntelemaan äänilevyjä, maistelemaan harvinaisia juomia tai katselemaan näköalaa, mikä näistä sitten kahvipöydän ääressä onkaan havaittu yhteisen kiinnostuksen kohteeksi.

[QUOTE="vieras";28933233]Mene ny vaan sinne kapakkaan, juot itse pelkkää viscyä ja tarjoot jollekin kottaraiselle paukkuu kunnes lähtee panolle(ei ole ilmaista pillua)[/QUOTE]

Siis viskiä vichyllä vai?

Sanoisin, että melko heikot on mahdollisuudet, jos noin avoimesti vain ja ainoastaan pillun perässä juokset. Maksullisissa naisissa on nimenomaan se bonus, että ei tarvitse puhua tunteista ja kertoa itsestään. Voi polkea kuin tulpatonta mopoa, laittaa maksun saippuakuppiin ja painua helvettiin. Jos sen sijaan haluat palvelua ilman rahaa, lähestymistapasi on täysin väärä. Sat naisen tuntemaan itsensä huoraksi, jos otat ensimmäisen kolmen tapaamisen aikana asian edes puheeksi. Naisen pitää tuntea olevansa haluttu, piiritetty koko pakettina, kaikkien hienojen sisäisten ja ulkoisten ominaisuuksiensa perusteella voidakseen nauttia seksistä. Orgasminteeskentelijöitä saa taas rahalla, aidosti omistautuneen ja maksuttoman seksikumppanin hankinta ei rahalla onnistu.

Eniten ehkä tökkii tämä sinun ajattelusi tstä omasta nautinnostasi. Tärkeää on antaa vaikutelma (ja tietysti auttaa, jos olet vilpittömästi sen takana) että myös naisen nautinto on sinulle tärkeä. Kovin kummoista harakkaa et voi saada ostamalla kupin kahvia sillä ajatuksella, että "nyt investoin jo 10 minuuttia ajastani, 3 euroa kahvista eli hommiin vaan, reikä se on rotallakin". Eli minun mielestäni pallientyhjennystä (eli masturbaatiota toisen ruumiilla) hakevat mehet ovat kuvottavia, lähinnä siksi, että en ymmärrä miten joku voi pitää seksiä tyydyttävänä tilanteessa, jossa toinen osapuoli ei nauti ollenkaan.

Eli lähde toteuttamaan suunnitelmaasi toinen huomioonottaen, naisen persoonasta, ajatuksista ja elämästä kiinnostuen, toisen nautinto etusijalle asettaen ja aikaasi antaen. Kun tällaisen (ehkä jopa kuukausia kestävän) väsytystaistelun jälkeen pääsette sänkyyn ja nainen on oikeasti valmis ja halukas toteuttamaan myös sinun toiveesi, seksin eteen näkemäsi vaiva maksaa itsensä takaisin moninkertaisesti. Saattaa jopa olla, että alat saamaan hyvää ja ilmaista seksiä aina kun haluat. Mutta muista, että tämä onnistuu ainoastaan siinä tapauksessa, että et paljasta korttejasi ensimmäisillä etkä vielä toisillakaan treffeillä. Voit flirttailla ja haistella naisen suhtautumista seksistä puhumiseen, mutta anna naisen itsensä johdattaa keskustelu seksiin. Älä painosta tai pakota, koska silloin et tule onnistumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja käyttöastemies;28933015:
Eli miten sitten kun naisen kanssa tavataan vaikkapa jossakin kahvilassa edetään siihen pisteeseen että päästään itse asiaan?

Vinkkejä, kiitos
Varma konsti on siinä kahvilla istuessa vaivihkaa laittaa kortsu pöydälle. Jossain vaiheessa nainen huomaa, jos ei huomaa niin vinkkaa hänelle silmää iskien ja siitä eteenpäin homma hoituukin ihan itsestään.

Yhteistyössä