Hae Anna.fi-sivustolta

ilman aineita..

Viestiketju osiossa 'Kauneus ja kosmetiikka' , käynnistäjänä vaihtoehto, 23.01.2009.

1. misu Vierailija

^ Monilla pääasiallisilla kasvissyöjillä on aika huononnäköinen iho, mutta ei niinkään lakto-ovo-vegetaristeilla. Ehkä ihosi ei vaan saa rakennusaineita.

Terveellistä syömistä on monenlaista, joskus vaan menee liian yksipuoliseksi. Minimi 25 eri ruoka-ainetta pitäisi syödä joka päivä ja niitä pitää vaihdella, ettei tule allergioita ja herkistymistä, ja että elimistö saa kaiken tarvitsemansa. Näin olen kuullut ravitsemusterapeutilta. Olen itsekin joutunut monipuolistamaan ruokavaliotani tuon kuultuani. Aina ei ehdi tai viitsi tuhertaa ruuan kanssa, kun on muutakin tekemistä.

No, syitä voi olla mitä vaan, mutta en usko, että ihonhoitorutiineilla saa ihoaan lopullisesti pilalle. Niitähän voi aina korjata tilanteen mukaan.

2. pilasin itse Vierailija

Joo ehkä pitää sitten tarkistella vielä syömisiä. Helposti tosin kiireessä jää, ei ehkä tajuakaan ettei ole syönyt monipuolisesti. Varsinkin kun nuoruudessa äiti laittoi aina kotiruokaa, ja nyt ei aina itse jaksa pitkän työpäivän jälkeen. Vaikka ei nyt ruokaa pullalla tai karkilla korvaakaan, voi tietysti olla että syön tuolloin yksipuolisesti.

3. TÄMÄ AUTTAA! Vierailija

Kannatan ehdottomasti kokeilemaan pelkkää vesipesua vain kerran päivässä, paitsi jos käyttää meikkiä niin joku hellävarainen pesuaine sitten. Käytettiinkö muka ennen vanhaa mitään kaiken mailman putsareita ja rasvoja? No ei käytetty hyvä kun kasvoja pestiin joka viides päivä. Säästää vaan rahaa ja aikaa siirtymällä yksin kertaiseen ihonhoitoon jolla saavuttaa finnittömän ihon. Itselläni akneen taipuvalle ihotyypille auttanut huimasti. Eli hei hei rasvat miselli vedet ja pesuaineet!

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri