V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos lämpötila olisi nyt edes pikkuisen plussalla niin sehän olisi varma merkki ilmaston muuttumisesta, vai mitä?Persuille tuottaa näköjään ylivoimaisia vaikeuksia ymmärtää eroa sään ja ilmaston välillä.
Mitenköhän ilmastonmuutosuskovaiset aikovat vaikuttaa maapallon kallistuskulmaan?
Hullu yhdistää persut joka paikkaan. Säälittää mielenvikaiset suuresti kun apua ei näköjään saa tai osata hakea.Persuille tuottaa näköjään ylivoimaisia vaikeuksia ymmärtää eroa sään ja ilmaston välillä.
Ei mitenkään, kun eivät halua asiaa nähdä.Mitenköhän ilmastonmuutosuskovaiset aikovat vaikuttaa maapallon kallistuskulmaan?
Persuille tuottaa näköjään ylivoimaisia vaikeuksia ymmärtää eroa sään ja ilmaston välillä.
Hullu yhdistää persut joka paikkaan. Säälittää mielenvikaiset suuresti kun apua ei näköjään saa tai osata hakea.
Kuha Suomessa kielletään autoilu niin johan tokenee kallistuskulma heittelehtimästä!Maan kallistuneisuus muuttaa ilmastoa
Maan vuodenajat johtuvat siitä, että Maa on hieman kallellaan Aurinkoon nähden. Kallistuskulma ilmeisesti muuttuu ajan mittaan. Miten se vaikuttaa ilmastoon?
Maan pyörimisakseli ei ole kohtisuoraan vasten ratatasoa eli sitä tasoa, jota Maa kiertää Auringon ympäri, vaan todellakin hieman kallellaan ja kallistuman suuruus vaihtelee. Siihen vaikuttaa Aurinkokunnan muiden kappaleiden massojen vetovoima. Laskelmien mukaan pyörimisakselin ja pystysuoraan ratatasoa vasten olevan akselin välinen kulma voi vaihdella 21,8–24,4 asteen välillä. Muutos pienimmästä kallistuskul-masta suurimpaan kestää noin 21?500 vuotta. Nykyinen kallistuma on noin 23,5 astetta. Tällä hetkellä se on pienenemässä. Kun Maan kallistuma muuttuu, muuttuu myös Auringosta sen pintaan osuvan säteilyn määrä eri alueilla. Se vaikuttaa sekä koko Maan ilmastoon että aiheuttaa alueellisia ilmastomuutoksia. Pieni kallistuma tarkoittaa vähäisempiä vuodenaikaisvaihteluita, kun taas suuri kallistuskulma korostaa vuodenaikojen eroja ja tekee säästä vaihtelevampaa.
Kuha Suomessa kielletään autoilu niin johan tokenee kallistuskulma heittelehtimästä!
Persuista en tiedä, mutta olen huomannut että usein noita vaikeuksia on niillä, jotka ovat niin sanotusti ilmastonmuutosuskossa. Jokainen hurrikaani tai helleaalto on merkki ilmastonmuutoksesta, vaikka oikeasti kyseessä on tietenkin sääilmiö. Se mitä kummastelen on miksi nämä samat ihmiset eivät ole systemaattisia ajatuksissaan ja ota tällaisia pakkasia huomioon varmana todisteena trendin kääntymisestä. Epäloogisuus on epä-älyllisyyttä ja se vie kyllä pohjaa tältä aatteelta.Persuille tuottaa näköjään ylivoimaisia vaikeuksia ymmärtää eroa sään ja ilmaston välillä.
https://www.ts.fi/uutiset/paikallis...+ylioppilaskunnan+pakkojasenyydesta+oikeuteenIhmisen aiheuttamaan ilmastonmuutoksen uskovat voisivat kommentoida mitä mieltä he ovat tästä maapallon kallistuskulman vaikutuksesta ilmastoon. Asiallisia vastauksia sitten jos saa pyytää.
Ihmisen aiheuttamaan ilmastonmuutoksen uskovat voisivat kommentoida mitä mieltä he ovat tästä maapallon kallistuskulman vaikutuksesta ilmastoon. Asiallisia vastauksia sitten jos saa pyytää.
Mikä "toinen uhka"?Jaa mitä mieltä? Sitä mieltä et huolestuttavaahan seKIN on mutta kun siihen ainakin näin normi-ihmisenä on vaikea vaikuttaa niin koitan sitten sitä toista uhkaa omalta osaltani vähentää tekemällä päivittäin valintoja ilmastonmuutosta vastaan. Loppujen lopuksi ehkä turhaa toimintaa mut jos sillä muutaman sata vuotta saadaan lisäaikaa maapallolle niin ehkä se kuitenkin kannattaa.
Mitenkäs itse toimit?
Itse olen huomannut, että vaikeuksia ei ole kuin ap:llä, joka ei asiasta mitään ymmärrä, mutta pakonomaisesti väsää näitä samoja aloituksia vähintään kerran viikossa.Persuista en tiedä, mutta olen huomannut että usein noita vaikeuksia on niillä, jotka ovat niin sanotusti ilmastonmuutosuskossa. Jokainen hurrikaani tai helleaalto on merkki ilmastonmuutoksesta, vaikka oikeasti kyseessä on tietenkin sääilmiö. Se mitä kummastelen on miksi nämä samat ihmiset eivät ole systemaattisia ajatuksissaan ja ota tällaisia pakkasia huomioon varmana todisteena trendin kääntymisestä. Epäloogisuus on epä-älyllisyyttä ja se vie kyllä pohjaa tältä aatteelta.
Jep!Ilmasto lämpenee ihan varmasti: eilen oli 30 astetta pakkasta ja tänään vain 29 astetta.
Terv. T Baystä.
Ap:n aloitukset ovat samaa tasoa kuin median joka jaksaa vouhottaa ihmisen aiheuttamasta ilmastonmuutoksesta ja kuinka siltä voidaan pelastua korottamalla veroja.Itse olen huomannut, että vaikeuksia ei ole kuin ap:llä, joka ei asiasta mitään ymmärrä, mutta pakonomaisesti väsää näitä samoja aloituksia vähintään kerran viikossa.
Verojen korotus varmasti auttaa. Raskaammat verot oikeissa paikoissa palauttaa maapallon kallistuskulman entisille raiteilleen.Ap:n aloitukset ovat samaa tasoa kuin median joka jaksaa vouhottaa ihmisen aiheuttamasta ilmastonmuutoksesta ja kuinka siltä voidaan pelastua korottamalla veroja.
Mä epäilen raskaasti verotetun Suomen kallistavan maapalloa väärään suuntaan.Verojen korotus varmasti auttaa. Raskaammat verot oikeissa paikoissa palauttaa maapallon kallistuskulman entisille raiteilleen.