Ilmasto se jatkaa lämpenemistään: Pohjois-Usassa kylmin huhtikuu koskaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kylla alkaa huumorintaju loppua talven osalta - edelleen tulee lunta - ensilumi tuli lokakuussa eli nopealla matikalla on ollut lunta nyt 7 kuukautta. Jos viela paasis toukokuun alkuun lumen kanssa niin sitten olisi 8 kuukautta lunta ja 4 kuukautta ei-lunta. Ei jaksais enaa!!

terv. USAn itarannikko
Hyvä, että se lumi tulee siellä. Teillä on paremmat vehkeet siivota se pois ja enemmän rahaa palkata koneenkäyttäjiä.
Olettehan muutenkin tottuneet myrskyihin siellä.

Terv. N W Ontariosta.

Jos olet Algoma - kutsuit minua tuolla GM nimikkeella monta monta vuotta sitten - lyhensit sen mun kaksi sanaisesta nimimerkista ottamalla kummankin sanan ekan kirjaimen :)
Luulen tietäväni kuka olet.
Kuinka sun elämä menee, perhe voi hyvin ?
Muistatko meidän yhteisen ystävän pääkaupunki seudulta? Kuinkahan hänellä menee? Oletko ollut yhteydessä hänen kanssaan?
Sullahan on tai oli H D?

Luulen tietäväni kuka olet.
Kuinka sun elämä menee, perhe voi hyvin ?
Muistatko meidän yhteisen ystävän pääkaupunki seudulta? Kuinkahan hänellä menee? Oletko ollut yhteydessä hänen kanssaan?
Sullahan on tai oli H D?

Osuit oikeaan :) Elama sujuu hyvin - koko pesue kohta maailmalla. Olen hypannyt Suomessa aika tiuhaan tana vuonna silla isani on sairas, ja olen myos tavannut yhteista ystavaamme. Hanella viela terveys reistailee mutta muuten on ihan sama vanha noita kuin ennenkin - aina kiva hanen kanssaan jutella.
Vaihdoimme pari vuotta sitten HD vahan suurempaan - myytiin pois se Winonna Judd'n kone ja ostettiin sellainen HD Electra Glide - kahvikone vaan siita puuttuu ;)

Kuinkas sun elama sujuu? joko on heila?

Osuit oikeaan :) Elama sujuu hyvin - koko pesue kohta maailmalla. Olen hypannyt Suomessa aika tiuhaan tana vuonna silla isani on sairas, ja olen myos tavannut yhteista ystavaamme. Hanella viela terveys reistailee mutta muuten on ihan sama vanha noita kuin ennenkin - aina kiva hanen kanssaan jutella.
Vaihdoimme pari vuotta sitten HD vahan suurempaan - myytiin pois se Winonna Judd'n kone ja ostettiin sellainen HD Electra Glide - kahvikone vaan siita puuttuu ;)

Kuinkas sun elama sujuu? joko on heila?
Elämä menee hyvin. Kakarat ovat omillaan. Hellua en ole vielä löytänyt, vaikka kovasti olen yrittänyt. En tiedä missä vika. Ei sinun tuttavapiirissä olis ketään niin epätoivoista, että alkais mulle heilaksi?
Mene kesällä käymään Suomessa, ehkä sieltä löydän jonkun kotiväen mieluisen naisen.
Vieläkö olet aktiivinen jäsen kaksplussalla?

Elämä menee hyvin. Kakarat ovat omillaan. Hellua en ole vielä löytänyt, vaikka kovasti olen yrittänyt. En tiedä missä vika. Ei sinun tuttavapiirissä olis ketään niin epätoivoista, että alkais mulle heilaksi?
Mene kesällä käymään Suomessa, ehkä sieltä löydän jonkun kotiväen mieluisen naisen.
Vieläkö olet aktiivinen jäsen kaksplussalla?

Hah ei nyt heti tule mieleen ketaan toivoista tai epatoivoista - voisi olla tuota matkaa tassa valissakin jonkin verran. Mina menen kanssa taas Suomeen kesakuun ekaksi viikoksi. Osutaanko samaan aikaan?
Ja en ole enaa aktiivinen - joskus kayn katsomassa etta onko mitaan uutta taivaan alla - pikkulapsi jutut ei enaa kiinnosta - ja aika yhteiskunta kriittiseksi tama palsta on mennyt. Kunnon rohonaurut jaaneet puuttumaan.
Jaiko lapset lahettyville vai lahtivatko kauas omilleen? Oletko sina viela palstalla paljon?

Hah ei nyt heti tule mieleen ketaan toivoista tai epatoivoista - voisi olla tuota matkaa tassa valissakin jonkin verran. Mina menen kanssa taas Suomeen kesakuun ekaksi viikoksi. Osutaanko samaan aikaan?
Ja en ole enaa aktiivinen - joskus kayn katsomassa etta onko mitaan uutta taivaan alla - pikkulapsi jutut ei enaa kiinnosta - ja aika yhteiskunta kriittiseksi tama palsta on mennyt. Kunnon rohonaurut jaaneet puuttumaan.
Jaiko lapset lahettyville vai lahtivatko kauas omilleen? Oletko sina viela palstalla paljon?
Menen Suomeen joskus kesäkuun puol välissä pariksi viikoa, olis kiva tavata joskus.
Olet usein mielessäni.
Tyttö asuu lähellä Torontoa ja pojat tässä lähempänä.
Käyn täälä aika usein, mutta ei se ole niinkun ennen.

Hyvää vähälumista kevättä Sinulle, GM.
Toivottavasti tapaamme uudestaan.
Moi!

1339.gif