Hae Anna.fi-sivustolta

Ilo vaihtaa muutama

Viestiketju osiossa 'Ennustusten vaihdot' , käynnistäjänä Etua.fi, 10.02.2018.

1. Etua.fi Vierailija

Huomenta!

Työpaikalla kaikki muuttumassa ja tulossa iso projekti. Onko minulla jokin selkeä rooli tuossa projektissa?

Yhdestä aiheesta myös Sinulle,

2. oas Vierailija

Näkisin sinulla olevan siinä roolin, mutta sekin muuttuisi alkuperäisistä suunnitelmista, sillä tämä projekti elää ja muuttuu vielä. Tuntuu, että ihmiset projektissa ovat aluksi hieman riitaisia ja sen vuoksi tehdään muutoksia. Johtajat tai vetäjät tekevät näitä (välttämättä ei tule tietosi lainkaan alussa). Palautetta olisi kiva saada:).
    Minulle terveyteen; muutama eri vaiva, näyttäisi, että kohti parempaa olen menossa, mutta tuleeko jostakin näistä kolmesta eri vaivasta vielä lääkärissä käyntejä? Kroonisiahan nämä vaivat ovat. Voisiko myös leikkaushoitoa tulla johonkin vaivoistani?

3. Etua.fi Vierailija

Kiitos. Pyrin antamaan palautetta.

Todellakin olet menossa kohti paremaa. Ei tässä enää lääkäriä näytetä. Osaat itse pitää itsesi tasapainossa. Jossain vaiheessa eteesi tulee jokin arjen asia, josta ajattelet, että se tekisi Sinulle hyvää. Kyse on jostain säännöllisesti käytettävästä tai tehtävästä jutusta. Siihen menisi hieman rahaa, mutta satsaus kannattasi. Luota isisäiseen tuntemukseesi.

4. Harjoitukset Vierailija

Harjoittelen ensin myönteistä viestiä tulet saamaan onnekas viesti olet etu joukoissa tekemässä työtäsi sen jälkeen muutos tapahtuu projekti käynnistyy sen jälkeen epämääräinen ajanjakso uutta se vie voimia taisteluita tunteena esimies työstä siinä sarkaa edessä

Helmi maaliskuuhun ?

5. June Vierailija

On. Rooli on jopa vähän liian iso. Heijastuu yksityiselämän puolelle väsymyksenä. Pidä huoli ettet stressaa liikaa ja anna kaikkea itsestäsi vaan jätät voimaa myös muuhun kuin työhön. Kaikesta huolimatta sinusta on siihen, ja voimasi kasvavat sitä mukaa kun niitä tarvitset.

Olen ihastunut erääseen nuorempaan mieheen. Tuleeko tähän mitään? Mitään ei ole tapahtunut siis, olen vaan valtavan ihastunut.

6. Etua.fi Vierailija

Kiitos.

Käyt keskustelua kahden miehen kanssa - ehkä esimiehiä. Vaikka he ovat eri mieltä kanssasi aluksi, niin pääsette yhteiseen lopputulokseen.
    Joku läheisesi joutuu kiinnittämään terveyteensä enemmän huomiota ja olet hänelle tärkeä tuki.
    Joku pieni lapsi kaipaa huomiotasi - anna se hänelle.

7. Etua.fi Vierailija

Kiitos.

Aika hauska juttu. Nyt SInä olet ihastunut ja aika kuluu. Sitten SInä päästät irti - ja mies iahstuu, ,mutta Sinä et ole enää niin valmis. Sitten kuin yllätyksenä tapaatte ja menestystä näytetään. Nyto n tärkeää, että et elä kaikkea mielessäsi valmiiksi. Tällä hetkellä riittää kun nautit tuostaomasta tunteestasi.

8. Etua.fi Vierailija

Poistun koneelta muutamaksi tunniksi. JOs joku on tähän vielä lisää vaihtanut, niin vastaan iltapäivällä.

9. Voin vaihtaa vielä Vierailija

Jos tänä aamunajoku on halukas vaihtamaan, niin jatkan kyllä vaihtamista.

Tv. Etua.fi

10. Puunkuori Vierailija

Muutokset ovat jo alkaneet. Moni tuntee epävarmuutta tilanteen edessä. Roolit eivät ole täysin selvillä ja sekin stressaa. Sinulla on projektissa kyllä oma alueesi ja se muuttuukin, tulee sairastuminen tms pidempi poissaolo jollekin ja hommaa mietitään taas uudelleen. Töitä sinulla riittää jatkossakin, joten huoledihan myös omasta jaksamisestasi.

Mitä minulle ja ristiveriselle uudelle tuttavuudelle näkyy tulevaan? Onko hän kiinnostunut vai kuvittelenko vain?

11. Etua.fi Vierailija

Kiitos.

Hän on kiinnostunut, mutta on myös arka. Ei ehkä näy päällepäin. Miettii ja katselee tilannetta. Et voi muuta kuin antaa aikaa ja elää harmonista elämääsi. Hänen pitää itse ensin lähentyä ja olla valmis. Sinun aloitteesi ei auttaisi asiaa.

12. raatteentie Vierailija

Näkisin että tästä tulee jonkinlainen infotilaisuus, nainenko tämän pitää, mutta lievä pettymys sen perään, joko rooli ei ole ihan sitä mitä ajattelit tai kyseessä on ensireaktio asiaan. Sanoisin ettei tämä mitenkään sinulta ovia sulje vaan kyseessä on ennemminkin ennakko-odotukset vs realiteetti projektin suhteen.

Mitä näet työllistymiseeni, ikä taitaa nyt olla suurin este, ja opiskeltuon, miltä nyättää tänä vuonna tulisiko edes pätkää. olen ristiverinen nainen.

13. Etua.fi Vierailija

Kiitos. Pettymyksestä en oikein tiedä, koska en edes odota mitään. Mitään ei ole luvattu, ja mitään ei ole odottaa. Uteliaisuuttani kyselen. Yhdenlainen alasajo on kyseessä.

Joku yhteys Sinulla on jo aiemmin tutuksi tulleen miehen kanssa. Hän palaa vielä ehdottamaan jotain osuutta. Sanoisin, että huhtikuulla tilanne ratkeaa. Tässä joku nuori mies lähtee työpaikastaan ja sen myötä Sinulle tarjoutuu ihan pitkä sopmus.

14. Hetkessä Vierailija

Näyttää siltä, että projektiin valitaan toiset henkilöt. Jäät taakse, kuvainnollisesti. Tämä siis ennakkosetelma. Sitten koen, kun odottelet rauhassa, menestystä on tulossa. Joku joutuu vetäytymään, sinä pääset mukaan.

Minulla mielessä ruskeahiuksinen, pari vuotta nuorempi mies. Mulla on tunne, että haluaisi nähdä tai yrittää kulkea jossakin missä minäkin. Voin olla väärässäkn, mutta meillä on kyllä ollut vahva yhteys. Tuleeko tämä mies vastaani kevään aikana? Ja mitä sitten? Vai ottaako yhteyttä?

15. Etua.fi Vierailija

Kiitos. Tuollainen sopisi minulle parhaiten, jos niin sopii ajatella.

Oikeassa olet - osin tuo ilmestyminen on tarkoituksellista, osin tarkoituksetonta. Teette kesänmittaantuttavuutta. Taidatte tehdä yhdessä pienen matkan ja sen jälkeen kaveri vetäytyy miettimään. On valmis, mutta haluaa olla ensin varma itsestään. Kyllä teille yhteisiä suunnitelmia tulee.

16. Hetkessä Vierailija

Kiitos. Onko hän epävarma tunteistaan minua kohtaan?
    Kaunista kevättä sinulle!

17. vierailija Vierailija

Ei. Kyse ei ole Sinusta, vaan hänen omasta ajatusmaailmastaan.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri