Iloista ja aurinkoista kevättä kaikille... :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hilpeä Heluna Hämeestä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hilpeä Heluna Hämeestä

Vieras
:flower: No,niin naiset tuossa teille kukka,näin myöhässä naistenpäivän kunniaksi,olemme sen ansainneet! Mitäs kuuluu? Kevät tulee kohisten ja herää halu uudistua/laittaa kotia tms??
Minulle kuuluu köhää :snotty: mutta eiköhän se tuosta ohi mene,vasta se viikon on vaivannut,ja tuolla 22pvä 3v täyttävällä pojallamme on taas korvatulehdus,juuri kun viimeinen oli tuossa loppuvuodesta,voi jummi,jos se kierre taas alkaa ja sama kova yskä kuin minulla,no nyt on tropit,kun käytiin lääkärissä.
Taisi tulla tuolle keväälle hiukan ehkä takapakkia,kun meillä täällä Hämeessä satoi ainakin tänään semmoisia isoja "jalkarättejä"-pöö.
Juu kävin "uudistumassakin" viikko sitten leikkautin hiukset,eipä ole ainakaa enää korvilla eikä silmillä,sitten meinasin viellä laittaa jonkun sävyn,kulmatkin olisi kiva käydä laittamassa,kun nyt vauhtiin pääsee! =)
Muuten ihan hyvää kuuluu meille,mutta tuo köhä,jospa se olisi keskiviikkona voitettu,kun töihin menen.
Oikein ihanaa ja aurinkoista kevään jatkoa kaikille&iloista mieltä!
ALOITA PÄIVÄSI HYMYILLE! =) :flower:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.03.2007 klo 16:36 Hilpeä Heluna Hämeestä kirjoitti:
:flower: No,niin naiset tuossa teille kukka,näin myöhässä naistenpäivän kunniaksi,olemme sen ansainneet! Mitäs kuuluu? Kevät tulee kohisten ja herää halu uudistua/laittaa kotia tms??
Minulle kuuluu köhää :snotty: mutta eiköhän se tuosta ohi mene,vasta se viikon on vaivannut,ja tuolla 22pvä 3v täyttävällä pojallamme on taas korvatulehdus,juuri kun viimeinen oli tuossa loppuvuodesta,voi jummi,jos se kierre taas alkaa ja sama kova yskä kuin minulla,no nyt on tropit,kun käytiin lääkärissä.
Taisi tulla tuolle keväälle hiukan ehkä takapakkia,kun meillä täällä Hämeessä satoi ainakin tänään semmoisia isoja "jalkarättejä"-pöö.
Juu kävin "uudistumassakin" viikko sitten leikkautin hiukset,eipä ole ainakaa enää korvilla eikä silmillä,sitten meinasin viellä laittaa jonkun sävyn,kulmatkin olisi kiva käydä laittamassa,kun nyt vauhtiin pääsee! =)
Muuten ihan hyvää kuuluu meille,mutta tuo köhä,jospa se olisi keskiviikkona voitettu,kun töihin menen.
Oikein ihanaa ja aurinkoista kevään jatkoa kaikille&iloista mieltä!
ALOITA PÄIVÄSI HYMYILLE! =) :flower:
=) NOSTELEN VAAN JA ODOTAN MUIDEN KEVÄTKUULUMISIANNE?

myöskin sinulle hyvää kevättä. Jaksat olla ihanan pirteä. Minä kun en ole kirjautunut, niin en sitten ole oikeastaan kukaan, vaikka tänne kirjoittelenkin. Tässä vaan 43-vuotiaana lasta yrittelen. =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.03.2007 klo 22:01 toivotan kirjoitti:
myöskin sinulle hyvää kevättä. Jaksat olla ihanan pirteä. Minä kun en ole kirjautunut, niin en sitten ole oikeastaan kukaan, vaikka tänne kirjoittelenkin. Tässä vaan 43-vuotiaana lasta yrittelen. =)
=) Kiitos! Juu täytyy koittaa olla,vaikka kauhea köhä päällä,huomenna taas uudelleen lääkäriin,jos saisi jotain helpotusta tuohon yskään,että töihinkin pääsisi,mutta katotaan huomenna.
Tsemppiä vaan sinne vauvan yritykseen,älä ota stressiä niin onnistuu paremmin ja älkää "liikaa yrittäkö" siis silleen,että "työstä käy" vaan ilman stressiä,höh en osaa pukea ajatuksia sanoiksi,mutta onnea yritykseen,onko ensimmäinen? =)

Samaten sinne =)

täällä oli ihan lumeton maa toissapäivänä, vaan sitte tuli lunta kunnolla ja tänään satanu räntää \|O

Onneksi loppuviikosta lupasi taas aurinkoa ja +11 lämmintä!!

:flower:

( ex elzu)<br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2007 klo 15:25 EHMW kirjoitti:
Samaten sinne =)

täällä oli ihan lumeton maa toissapäivänä, vaan sitte tuli lunta kunnolla ja tänään satanu räntää \|O

Onneksi loppuviikosta lupasi taas aurinkoa ja +11 lämmintä!!

:flower:

( ex elzu)
=) Sinulle myös hyvää ja aurinkoista kevään odotusta! Ihanaa jos loppuviikosta taas lämpiää..."kevät toi,kevät toi maalarin..." laulelee täällä innoissaan... B) :hug:

Ei ole ensimmäinen vaan toinen. Ensimmäinen on jo 5-vuotias. On vaan noita keskenmenoja tullut ja niiden jälkeen pidin taukoa, vaikkapa ei tässa olisi aikaa jahkailla.

Kyllä kai se köhäsi sitten lähtee niillä lääkärin tropeilla. Nykyään on niin mukavaa, kun on nuo antibiootit, jos on bakteeritauti.

Ihanaa, että jaksat olla noin aurinkoinen, vaikka nyt onkin pilvistä säätä ollut jo pari päivää. Minäkin olen hämeestä, tai en kylläkään tarkalleen tiedä onko tämä hämettä. Tämä taitaakin olla pikemmin pirkanmaata.

=) :flower: :hug: :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2007 klo 16:20 toivotan kirjoitti:
Ei ole ensimmäinen vaan toinen. Ensimmäinen on jo 5-vuotias. On vaan noita keskenmenoja tullut ja niiden jälkeen pidin taukoa, vaikkapa ei tässa olisi aikaa jahkailla.

Kyllä kai se köhäsi sitten lähtee niillä lääkärin tropeilla. Nykyään on niin mukavaa, kun on nuo antibiootit, jos on bakteeritauti.

Ihanaa, että jaksat olla noin aurinkoinen, vaikka nyt onkin pilvistä säätä ollut jo pari päivää. Minäkin olen hämeestä, tai en kylläkään tarkalleen tiedä onko tämä hämettä. Tämä taitaakin olla pikemmin pirkanmaata.

=) :flower: :hug: :)
=) :hug: Kiitos ja halii sinne takaisin ja pitää peukut&varpaat pystyssä,että saisimme kuulla vauvauutisia,ne on niin ihania!! :heart:
Itsekkin tuossa viellä haaveilin,jos sen tytön saisi,kun 2 poikaa toinen täyttää torstaina 3v ja toinen on nyt 4,5v vanha,mutta tulimme tulokseen,että kyllä nämä 2 meille riittää,kun niin myöhään vasta tuli tuo "vauvakuume",mutta ei saa koskaan sanoa ei koskaan... ;)
Juu jos se tohtori-täti huomenna antaisi jotain kunnon lääkettä tuolla omassa tk:ssa,kun ei Riihimäeltä saanut,asun siis no nyt se paljastuu... Lopella. Missäs päin sinä asut? Mukavaa päivän jatkoa sinulle!!
Minä jaksan,kun ajattelen sitä aurinkoa ja tulevaa viherrystä nurmikolla yms...Ihanaa kun kevät sitten koittaa,tosin tietää hommia näin ok-talossa asuvalle,nooh käy hyötyliikunnasta tuo haravointi esim. :whistle:

Yhteistyössä