Ilon päivä: palautuskone lähti Afganistaniin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tämä on häpeän päivä! Lapsia on haettu kesken koulupäivän tätä palautusta varten. Heidän kohtalonsa on auki turvattomassa maassa, jossa he joutuvat vainon kohteeksi.

Mutta onneksi sinulla on kaikki hyvin - vai mitä?
Sulla on varmasti jotain todistetta tuohon vainon kohteeksi joutumiseen. Eipä tietenkään ole. Sulla on kaikki hyvin, minun poikani pelkää koulussa jossa on mamuja pian puolet. Olet varmasti tyytyväinen.

Kylä
Sulla on varmasti jotain todistetta tuohon vainon kohteeksi joutumiseen. Eipä tietenkään ole. Sulla on kaikki hyvin, minun poikani pelkää koulussa jossa on mamuja pian puolet. Olet varmasti tyytyväinen.

Kyllä on.

Miksi lapsesi pelkää mamuja? Onko jotakin ikävää sattunut, onko asioihin puututtu? Minä ainakin puutuin lapseeni kohdistuneeseen koulukiusaamiseen. Sinulla on oikeus ja lapsesi puolesta velvollisuus puuttua epäkohtiin. Rohkeasti vain!

Ota selvää, miten nämä käännytysjärjestelyt suoritettiin, ja mieti, miltä lapsesta tuntuu, kun vieras ihminen, viranomainen, tulee yhtäkkiä noutamaan, eikä lapsi ymmärrä, miksi.

Jos siis kykenet asettumaan viattoman lapsen kohtaloon.
Niin, ja jos etukäteen olisi kerrottu, olisi lapsi todennäköisesti ollut teillä tietämättömillä lennon koittaessa, vai mitä luulet?

Ja mitäpä jos itse asettautuisit sen lapsen asemaan. Ajattele, miten kamalalta ja pelottavalta lapsesta tuntuu, kun hänet riistetään omasta lapsuudenkodistaan, omien rakkaidensa ja ystäviensä luota rankalle vaellukselle läpi mantereiden kylmään ja pimeään maahan, missä ei ole mitään tuttua. Ja ihan vain siksi, että vanhemmat haluavat saada paremman elintason toisten kustannuksella.
Järkyttävää :cry:

Kylä

Kyllä on.

Miksi lapsesi pelkää mamuja? Onko jotakin ikävää sattunut, onko asioihin puututtu? Minä ainakin puutuin lapseeni kohdistuneeseen koulukiusaamiseen. Sinulla on oikeus ja lapsesi puolesta velvollisuus puuttua epäkohtiin. Rohkeasti vain!
Heh, olet niin helvetin naiivi ja tyhmä. Koulu ei puutu mamujen tekemiin pahoinpitelyihin juuri kaltaisesi idioottien takia. Poikani on pahoinpidelty kahdesti koulussa ja teen vaan iloitsette. Vihaan teitä enemmän kuin mamuja. Jes olen todella vihainen. Sinulla ei ole mitään todisteita muuta kuin tyhmä aatteesi joka perustuu tunteisiin eikä tietoon. Mene itse sinne Afganistaniin, voin maksaa lentolippusi. Laitetaan mukaan muutkin loiset.

Mitä tämä oikeintarkoittaa?

Meneekö tämä nyt niin, että pikkulapsiperheet palautetaan, mutta yksin tulleet isiksen partalapsisotilaat saavat jäädä tänne tulevaa kalifaattiaan rakentamaan???

PRKL

Tämä on häpeän päivä! Lapsia on haettu kesken koulupäivän tätä palautusta varten. Heidän kohtalonsa on auki turvattomassa maassa, jossa he joutuvat vainon kohteeksi.

Valehtele vähemmän. Poliisin mukaan yhtään alaikäistä ei palautettu, mutta jos sulla on todisteita palautetuista alaikäisistä niin todisteet sit pöytään.

Sinulle on näköjään valehdeltu (yllätys yllätys).
Poliisin mukaan, kaikki palautetut olivat täysi-ikäisiä:
http://www.aamulehti.fi/kotimaa/pak...uu-poliisi-vaaraa-tietoa-liikkeella-24389949/

Ei kannata uskoa kaikkea, mitä sekopäiset hörhöt sepittävät (y)

Hirveää, miten kansanedustajat osallistuvat propagandaan ja valheiden levittämiseen. Olen aika järkyttynyt. Emma Kari, Anna-Maija Henriksson, Ville Niinistö. Nazima Rasmyar, Iiris Suomela....

Ota selvää, miten nämä käännytysjärjestelyt suoritettiin, ja mieti, miltä lapsesta tuntuu, kun vieras ihminen, viranomainen, tulee yhtäkkiä noutamaan, eikä lapsi ymmärrä, miksi.

Jos siis kykenet asettumaan viattoman lapsen kohtaloon.
Juu juu ja lehmät lentää. Näiden noudettujen "viattomien lapsukaisten" asemaan ei pysty asettuun jollei itsekkin ole yhteiskuntaa hyväksikäyttävä kiero säälipisteitä ruikuttava valehteleva sosiaalipummi.

Hirveää, miten kansanedustajat osallistuvat propagandaan ja valheiden levittämiseen. Olen aika järkyttynyt. Emma Kari, Anna-Maija Henriksson, Ville Niinistö. Nazima Rasmyar, Iiris Suomela....
Kyseiset kansanedustajat, en tosin tiedä minkä kansan tai kansojen, kapinoivat oikeuden lainvoimaisia päätöksiä vastaan. Tietävätköhän itse mitä ovat tekemässä?

Poliisi on joutunut käyttämään kaasua, pamppua ja koiraa suvakkien rähinöinnin takia.

http://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005155317.html

Tästä tulee melkonen sotku jos noille käy huonosti tuolla. Sen jälkeen muuttuu niin et kaikki saa turvapaikan. En hyväksy et sellasia jotka osaa jo puhua suomea palautetaan mä en tajua mitä järkeä siinä on.

Yhteistyössä