V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Emma karit ja ville niinistöt ois pitänyt panna samaan koneeseen.
Miten se olisi asiaa muuttanut, jos olisi odotettu, että koulupäivä on ohi?Tämä on häpeän päivä! Lapsia on haettu kesken koulupäivän tätä palautusta varten. Heidän kohtalonsa on auki turvattomassa maassa, jossa he joutuvat vainon kohteeksi.
Mutta onneksi sinulla on kaikki hyvin - vai mitä?
No mitä niitä lähti? Pari-kolmekymmentä?Yes!! Nyt vielä loput matkaan.
Sulla on varmasti jotain todistetta tuohon vainon kohteeksi joutumiseen. Eipä tietenkään ole. Sulla on kaikki hyvin, minun poikani pelkää koulussa jossa on mamuja pian puolet. Olet varmasti tyytyväinen.Tämä on häpeän päivä! Lapsia on haettu kesken koulupäivän tätä palautusta varten. Heidän kohtalonsa on auki turvattomassa maassa, jossa he joutuvat vainon kohteeksi.
Miten se olisi asiaa muuttanut, jos olisi odotettu, että koulupäivä on ohi?
Sulla on varmasti jotain todistetta tuohon vainon kohteeksi joutumiseen. Eipä tietenkään ole. Sulla on kaikki hyvin, minun poikani pelkää koulussa jossa on mamuja pian puolet. Olet varmasti tyytyväinen.
Niin, ja jos etukäteen olisi kerrottu, olisi lapsi todennäköisesti ollut teillä tietämättömillä lennon koittaessa, vai mitä luulet?Ota selvää, miten nämä käännytysjärjestelyt suoritettiin, ja mieti, miltä lapsesta tuntuu, kun vieras ihminen, viranomainen, tulee yhtäkkiä noutamaan, eikä lapsi ymmärrä, miksi.
Jos siis kykenet asettumaan viattoman lapsen kohtaloon.
Heh, olet niin helvetin naiivi ja tyhmä. Koulu ei puutu mamujen tekemiin pahoinpitelyihin juuri kaltaisesi idioottien takia. Poikani on pahoinpidelty kahdesti koulussa ja teen vaan iloitsette. Vihaan teitä enemmän kuin mamuja. Jes olen todella vihainen. Sinulla ei ole mitään todisteita muuta kuin tyhmä aatteesi joka perustuu tunteisiin eikä tietoon. Mene itse sinne Afganistaniin, voin maksaa lentolippusi. Laitetaan mukaan muutkin loiset.Kylä
Kyllä on.
Miksi lapsesi pelkää mamuja? Onko jotakin ikävää sattunut, onko asioihin puututtu? Minä ainakin puutuin lapseeni kohdistuneeseen koulukiusaamiseen. Sinulla on oikeus ja lapsesi puolesta velvollisuus puuttua epäkohtiin. Rohkeasti vain!
Valehtele vähemmän. Poliisin mukaan yhtään alaikäistä ei palautettu, mutta jos sulla on todisteita palautetuista alaikäisistä niin todisteet sit pöytään.Tämä on häpeän päivä! Lapsia on haettu kesken koulupäivän tätä palautusta varten. Heidän kohtalonsa on auki turvattomassa maassa, jossa he joutuvat vainon kohteeksi.
Tämä on häpeän päivä! Lapsia on haettu kesken koulupäivän tätä palautusta varten. Heidän kohtalonsa on auki turvattomassa maassa, jossa he joutuvat vainon kohteeksi.
Sinulle on näköjään valehdeltu (yllätys yllätys).Tämä on häpeän päivä! Lapsia on haettu kesken koulupäivän tätä palautusta varten. Heidän kohtalonsa on auki turvattomassa maassa, jossa he joutuvat vainon kohteeksi.
Kaikki viattomat lapset olivat täysi-ikäisiä. Että silleen...Ota selvää, miten nämä käännytysjärjestelyt suoritettiin, ja mieti, miltä lapsesta tuntuu, kun vieras ihminen, viranomainen, tulee yhtäkkiä noutamaan, eikä lapsi ymmärrä, miksi.
Juu juu ja lehmät lentää. Näiden noudettujen "viattomien lapsukaisten" asemaan ei pysty asettuun jollei itsekkin ole yhteiskuntaa hyväksikäyttävä kiero säälipisteitä ruikuttava valehteleva sosiaalipummi.Ota selvää, miten nämä käännytysjärjestelyt suoritettiin, ja mieti, miltä lapsesta tuntuu, kun vieras ihminen, viranomainen, tulee yhtäkkiä noutamaan, eikä lapsi ymmärrä, miksi.
Sulla on varmasti jotain todistetta tuohon vainon kohteeksi joutumiseen. Eipä tietenkään ole. Sulla on kaikki hyvin, minun poikani pelkää koulussa jossa on mamuja pian puolet. Olet varmasti tyytyväinen.
Kaikki viattomat lapset olivat täysi-ikäisiä. Että silleen...
Kyseiset kansanedustajat, en tosin tiedä minkä kansan tai kansojen, kapinoivat oikeuden lainvoimaisia päätöksiä vastaan. Tietävätköhän itse mitä ovat tekemässä?Hirveää, miten kansanedustajat osallistuvat propagandaan ja valheiden levittämiseen. Olen aika järkyttynyt. Emma Kari, Anna-Maija Henriksson, Ville Niinistö. Nazima Rasmyar, Iiris Suomela....
Tosta aiheesta muuten oli sellasta että noita vastusti kanssa sen ajan rajat kiinni porukat. Mä näin ohjelmaa missä evakot sanoi että niitä ei suomessa kaivata ja että ne pitäis kaikki tappaa. Nää on varmaan jotain noitten jälkeläisiä.Tällä asenteella Karjalaiset evakotkin palautettaisiin takaisin, on heidän onni ettei suomessa ollut silloin tällista.