Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:Tulin just ja mua ärsyttää! |O
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Tulin just ja mä en tiedä mitä tehdä ton työpaikan kanssa |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja orpo piru:Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:Tulin just ja mua ärsyttää! |O
Mikäs nyt niin ärsyttää?
Alkuperäinen kirjoittaja orpo piru:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Tulin just ja mä en tiedä mitä tehdä ton työpaikan kanssa |O |O
Mikäs siinä vialla?
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja orpo piru:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Tulin just ja mä en tiedä mitä tehdä ton työpaikan kanssa |O |O
Mikäs siinä vialla?
Tänään tuli soitto että saisin töitä mutta nyt rupesi mietityttämään.Työ on ok ja 8-16 mutta se liksa =)
Alkuperäinen kirjoittaja orpo piru:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja orpo piru:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Tulin just ja mä en tiedä mitä tehdä ton työpaikan kanssa |O |O
Mikäs siinä vialla?
Tänään tuli soitto että saisin töitä mutta nyt rupesi mietityttämään.Työ on ok ja 8-16 mutta se liksa =)
Sitähän voi pyytää lisää![]()