Hae Anna.fi-sivustolta

Iltaa

Viestiketju osiossa 'Ennustusten vaihdot' , käynnistäjänä SALMEEN, 09.10.2019.

1. SALMEEN Vierailija

Haluaisiko joku lähteä vaihtamaan?
    Olen intuitiivinen katsoja.
    Kaipaan näkemyksiä tulevan asioihin.
    Niihin liittyen rakkaus ja työ.
    Kiitos jo etukäteen :)

2. SALMEEN Vierailija

Vastaan tähän myös tänään

3. joku vain Vierailija

Rakkaudessa joku kuvio elämässäsi on päässyt jämähtämään ja vaatii purkamista. Tyytymättömyys nousee päällimmäiseksi... en osaa sanoa oletko yksin ja kaipaat suhdetta vai oletko suhteessa joka ei sinua tyydytä. Mutta oletpa yksin tai suhteessa, on liikaa tottumuksia ja tapoja jotka vaatisivat pois raivaamista jotta uutta ilmaa ja energiaa pääsee sisään -- ja tätä elämä tulee sinulta pyytämäänkin... nähdäkseni painopiste tulee olemaan seuraavina kuukausina työssä ihmissuhteiden jäädessä sivurooliin, ja työssä löydätkin sellaisen mielekkään kipinän ja uuden oppimisen, ja rakkausasiat jäävät sivuun nyt joksikin aikaa. Tämä vaatii tietyistä haaveista luopumista... jostain romanttisesta haaveesta jolle ei ole nyt sijaa reaalimaailmassa. Rakkauden aika on kyllä myöhemmin. Inspiroiva kausi on sinulle nyt tulossa.

Minulle voisit katsoa myös rakkauteen & työhön. Kiitos.

4. SALMEEN Vierailija

Kiitos sinulle "joku vain"

Työhön muutos on alkanut tai alkamassa. Se kietoutuu tässä usean asian ympärille, mitkä sitten alkavatkin yksi toisensa perään selkiintyä.

Ajatusten selkiytymistä, suunnan varmuutta. Pimein hetki on ennen auringonnousua.

Joku ihmissuhteesi on tullut tiensä päähän ja huomaat miten olo kevenee ja energia alkaa virrata.

Rakkauteen tarjoillaan vaihtoehtoja ja valinnan paikkaa. Sinulla on lopulta hyvin selkeät ajatukset mitä parisuhteelta tahdot ja teet määrätietoisesti työtä sen eteen.

Hyvää syksyn jatkoa.

5. joku vain Vierailija

Hei, haluatko jatkaa, tuntuiko mun tulkinta tilanteestasi sopivalta? Voin katsoa johonkin lisää.

Itse haluaisin tarttua pariin kohtaan:

Joku ihmissuhteesi on tullut tiensä päähän ja huomaat miten olo kevenee ja energia alkaa virrata.

Rakkauteen tarjoillaan vaihtoehtoja ja valinnan paikkaa. Sinulla on lopulta hyvin selkeät ajatukset mitä parisuhteelta tahdot ja teet määrätietoisesti työtä sen eteen.

Minulla on tilanne jossa kumppanillani ja mulla on eriävät käsitykset monesta asiasta. Tässä on moni unelma ja illuusio kuollut mutta suhdetta en ole toistaiseksi lopettanut, odottelen suunnan selkiytymistä, ja joku kumma energia meidän välillä on edelleen joka ei suostu häviämään... Onko se tämä ihmissuhde joka on tulossa tiensä päähän? Vai onko tämä syvenemässä johonkin josta meillä ei ole kummallaan vielä tietoa? Mitä näet miehen tunteista?

6. SALMEEN Vierailija

Anteeksi etten ole huomannut tätä viestiä laikaan. Voimmeko vielä jatkaa?

7. joku vain Vierailija

voimme toki.
    Jos haluat minun katsovan lisää, avaa hieman aihetta

8. SALMEEN Vierailija

Kiitos vastauksestasi ja että kerroit hieman taustaa.

Ennenkuin kerroit mitään niin tämä ihmissuhde tuntui minulle ensijaisesti kaverisuhteena eikä liittynyt parisuhteeseesi.

Parisuhde ja siihen määrätietoisuutta. Sinulla on toiveet asioista miten ne pitäisi olla. Miehellä omansa ja silti tässä on luottamus ja vahvuus suhteessa ja toisiinne. Siksi ehkä voidaan uskaltaa sanoa myös kipeämpiä asioita.

Tätä käymisentilaa teille tarjotaan kuin se olisi tarkoituksellista, että kumpikin saa rauhassa selvitellä ajatuksia. Sen pohjalta selvempää yhdessäoloa. Tunteita teillä on välillänne, joten siitä ei ole kyse.

Olimme hyvin alkaneella tapailuasteella ulkomaalaisen miehen kanssa. Miten hän minusta ajattelee nykyään?

9. joku vain Vierailija

Olet hänen mielessään toisinaan ja miettii tekikö sittenkään oikeaa valintaa jossain asiassa. Onko tässä nyt hänen aloitteestaan tullut tapaamisten lopettaminen sitten kyseessä. Ei ole ottamassa yhteyttä mutta sattumalta hän taitaa tulla eteesi, ja väläytetään mahdollisuutta jatkoon..mutta se ei näytä sinulle kovin tyydyttävältä valinnalta sillä mies on jotenkin kyvytön antautumaan syvempään kontaktiin. Kyse ei ole niinkään sinusta kuin hänen omista sisäisistä esiteistään. sinulle näkyisi toinenkin vaihtoehto tulevan ajan kanssa.

10. SALMEEN Vierailija

Kiitos tästä ajatuksien avauksesta. Toivottavasti sait myös jotain kauttani.

11. Minttu Vierailija

Työhön nousee loppu vuodelle mielenkiintoista. Et kerro oletko työssä, mutta tulet kyllä olemaan. Hyvät, vahvat energiat. Eteenpäin menemistä.
    Rakkausasioissa näkyy vähän skeptisyyttä, oma mieli maalaa uhkakuvia ja egon torni horjuu. Haasteita siis loppu vuoden aikana. Alkuvuoteen ajoittuu parempi ajanjakso.
    Voidaan tarkentaa, jos palautat hieman.

Katsele myös minulle rakkautta, onko aitoa oikeaa vai jotain kevyttä tulossa? Sekä mitä nyt yleensä elämääni on tulossa. Elämä monelta osin hyvää.

12. vierailija Vierailija

Tunteisiin liittyviä rakkauden aaltoja joista et ole saannut selvää
    Tällä hetkellä vaikuttaa mieshenkilö elämässäsi miehekäs vanhempi elähän tuonut elmääsi onnekasta oloa.. Työssä kiirettä stressiä joka haihtuu.tulevaan tähyilet jotain odotat saapuvaksi. Läheisestäsi olet huolissasi.nainen .jonkun aikaa olet erityksissä oletko kipeä flunssa tms .

Katso lähitulevaan joka osaalue ?

13. SALMEEN Vierailija

Kiitos sinulle "Minttu".

Minulle sinä välityt tasapainoiselta ihmiseltä ollessasi yksin. Jokin henkilö aiheuttaa ärtymystä tai saa karvasi pystyyn. Hyväksyminen on avainsanana sillä sitä kautta tulee erilaisuuden ymmärtämistä ja rauhaa.

Rakkauteen tulee valintoja eteen. Tilanne, joka vaikuttaa "liian hyvältä ollakseen totta" . Hyppyä uuteen, mutta loikka on todellisuudessa pienempi kiin se ennalta tuntuu.

Runsauden sarvea tunteisiin sinulle tarjotaan. Tulet saamaan vastakaikua tunteillesi.

Jatko on teidän käsissänne, mutta alku on kuin tarjottimella, että heittäytyä vaiko eikö.

Voisin kysyä hyvin tummasta, pidempihiuksisesta miehestä. Tapailimme, mutta mitä hän minusta on mieltä nyt?

14. SALMEEN Vierailija

Kiitos sinulle "vierailija".

Sinulle tulossa toiveen toteutumista taloudellisen hyvinvoinnin kautta.

On asioita, mitkä ovat vieneet energiaa, mutta ne näet uudessa keveämmässä valossa. Hyvää tulee, sinulle sopivaa hyvää.

Terveyshuoli on jäämässä taakse ja kaysomista uusin silmin ja uusia mahdollisuuksia.

Talouteen edelleen, että paranemista. Jostain syystä sitä halutaan tuoda sinulle tiettäväksi.

15. Minttu Vierailija

Kiitos paljon. Saatko sinä tuntumaa miten kaukana tuo rakkaus on? Hän lienee minulle uusi mies, vai kuinka?
    Sinulle. Mies näkyy kovin pohdiskelevana, kriittisesti pohtii myös itseään suhteessa sinuun. Yrittää vapautua vanhoista toiminta- tai ajatusmalleista. Pelkää, että juttunne on kokonaan ohi, mutta onko niin ettei kovin sitoutumaan olemiseen ole valmis. Toiveenaan on tasapainoinen tunne-elämä, mutta niin että hän on se joka vie.

16. SALMEEN Vierailija

Kyllä, hän on uusi sinulle.

Aikojen kanssa minun on vaikeaa, mutta katsantoni ovat läheiseen tulevaan eli 4kk maksimissaan.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri