Hae Anna.fi-sivustolta

Iltaan kaksi

Viestiketju osiossa 'Ennustusten vaihdot' , käynnistäjänä vierailija, 07.11.2019.

1. vierailija Vierailija

Töissä käsinkosketeltava tunnelma. Muutama jotka aina äänessä ja aihetta riittää. Ulkopuolella haluaisin pysyä, onnistuuko vai onko minut jo vedetty asioihin jo mukaan?

2. Matonraita Vierailija

Väsymys tilanteessasi ja silloin voi tulla hetkellistä asioihin sekaantumista, mutta se menee ohi. Voit pysyä ulkona asioista, josset provosoidu. Sinun valintasi siis. Tämä tilanne väljähtyy omalla painollaan. Tulee muuta mikä sen ohittaa.

Miksi eräs mies tunkee ajatuksiini? Emme ole nähneet ainakaan vuoteen. Mitä hänelle kuuluu? Miettiikö minua vai mitä tämä on?

3. Pipsa X Vierailija

Ihan kyllä omiansa säätävät nämä naiset, merkittäviä muutoksia suunnitteilla. Jaossa on viestittelyhommia, käytännö toteutusta ja tunnustelua. Sinulla ollut hyvä sauma siinä ? Nyt kuitenkin ajatuksia vie joku rakkausjuttu ? Et jaksa kamalasti innostua uusista näkymistä, olet tyytyväinen siihen mitä nyt on meneillään, siinäkin riittää tekemistä. Jotenkin ei sitten ole sinun juttusi, ensi vuoden puolella siirryt muihin hommiin .

Minulle voisi katsella uuteen hankkeeseen, joka lupaava. En oikein saa siitä kiinni. Miten jatkossa, aukeneeko uusi yritys ?
    Onko merkittäviä muutoksia odotettavissa rahaan, ihmissuhteisiin tai työhön kenties

4. vierailija Vierailija

Kyllä tässä nyt on molemminpuolinen intuitio meneillään. Ajatusten virtaa. Jokin tapahtuma laukaissut tilanteen. Hyvillä mielin muistelee sinua.

5. vierailija Vierailija

Lupaava on, mutta oletko itse valmis siihen. Jostain epävarmuutta ja se pistänyt miettimään koko hanketta. Nyt kannattaa ottaa aikalisä ja odottaa parempaa tilaisuutta tai hetkeä.
    Tapahtumat loksahtavat lopulta paikoilleen, niin ihmissuhteet kuin talouskin.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri