Hae Anna.fi-sivustolta

Iltakeskusteluja

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä witch, 21.01.2015.

1. voisitko Kars painua omaan ketjuusi haukkumaan toisia!!!! Siellä on tarpeeksi pimeät energiat sitä varten!!!

lopeta ensin itse se paskasi levittäminen ja toisille kiroilu, niin voit nähdä miten alat muuttua valoasäteileväksi tuollaisen sithin ja toisia haukkuvan ällötyksen sijaan.

2. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    Kukahan täsää ketjussa toista haukkuu sinä olet näköjään tässä ketjussa ainoa joka esittää suurimman kunnia loukkauksen jedimestaria ´kohtaan . törkeöllä tavalla haukkuumalla sith lordiksi . Ja omassa ketjusamme ei ole mitkän pimeät energitat siellä ei ketään haukuta , ps mä en kusta lokaa paskaa levitä te smuut sitä kyll mulle teete kuten sinä alkaa taas riittää.

t,. Kars Jedisoturi

/////////////////////////////////////////////)

valosapeli kädessä ei sytytettynä .

ps tässä ketjussa on vain keskusteteltu ihan asialisesti sinäoot eka jóka esität suurimman kunnian loukkauksen jediä kohtaan.

3. sinun haukkumisesi oli jo näkyvillä minun viestissäni, etkö osaa lainauksia lukea, ne olivat ihan suoraan sinun tekstistäsi!

4. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    ei oo tapana lainailla tekstejä joskus kopioida omia viestejä en koe lainailun tarvetta t .Kars Jedisoturi

VOIMA OLKOON KANSSANNE

5. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    anteeksi vbaan jos mainitsee että on sanut saa kudta lokaa niskaandss muilta xse ei oo mitään haikkumidsta koska sitä o tullut ennen näkemättämiä määriä viime aikpina ei oo ku vähän tullut epäkunnoitukdsen muodossa tlilouonollisoissa . ja rtoiseksi vittu ri oo kirosana se on normilkireltä nykyään se sana taipuu momeen muotoon tää meni vituks , mua vituttaa , ei vitiunkaan väliä , mee vittuun tätä nainenkin joskus käyttää iskemiseen pehmeöllä tavalla sanottuna , vittuukse sulle kuuluu , vittuuks sä kyyläät naisten käyttämä ronski isku verbi , mun ex kulta käytti termiä mä rakastan sua vitusti ,joskus oon ,kuullut naisten käyttavän tätä isku tyyiä haista vittu , siihen voi vastata ei oo mitä haistaa tai maistaa . kerran oon mustan naisen käyttävän isku termiä kato vittu térve , en tajunnut sitä heti no möyhemiin oivalsin aa sehän tarkpitti sama ku vittuksä kyyläät, noskus jotku naiset käyttää termiä mä haluun sua vitusti , tai jotku käytyää tyyliä tuu nyt mun vittuun romdkimmat naiset ,vittuakaan kiinnosta , miesten käytt'mä terrmi mä haluun vittuu , tai mä haluun sun vittuu ja riippuu miten vittu sanan painottaa mitä se tarkoittaa sen voi sanoa pehmeästi tai mtä lisä sanaa siiinä käytetään edessä kovasti riippuen tilanteesta naine voi käyttää sitä iskemiseen tai joskus se on hellyyden oisoitus . joskus se obn kova ja reerävä sana nämä oli vain siis vittu sanan taipumis esimerkkrejä ei kellekään teille tarkotettuja tosin oon huomannut että nyky nuoret käyttää sitä jopa joskus liiamnkin paljon no se on niin tosi arkikieltä nyky nuorien keskuudessa . Kaikkien . NÄMÄ OLI TODELLA VAIN ESIMERKKEJÄ VITTU SANAN KÄYTÖSTÄ EI MUILLE TARKOITETUJA eli älkää vetäkö tästä nyky suomenkielen esimerkki sanonnoista hernettä nenään nämä oli vain vittu sanan taipumis esimerkkejä

t. Kars Skywalker Jedimestari

VOIMA OLKOON KANSSANNE

Last edited: 18.07.2015
  6. amanda Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    299
    Rauhallisesti, rauhallisesti, antakaa toinen toistenne elää kuvitelmissaan, filmeissään, missä tahansa, ainakin niin kauan kuin eivät toisten silmille hypi kuvitelmiensa kanssa. Se taitaa olla aika harvat jotka eläytyy täysin filmien maailmoihin :) Muut yrittää elää maallista elämäänsä niin hyvin kuin vain mahdollista. Äälkäämme unohtako, että jokainen etsii tasapainoa elämäänsä omalla tavallaan. Jotkut hakee apua filmeistä ja kuvitelmista ja unista. Ok, jos he tuntee tulleensa autetuiksi jollakin tavalla, niin älkäämmen väheksykö heidän tien valintaansa. Eräät meistä hakee tasapainoa elämäämme itse elämisestä, itsensä auttamisesta, sisäisen minänsä tuntemisesta. Kaikki tiet johtaa jonnekkin.

Selvyyden vuoksi:
    OBS - Tämä on minun mielipide, ainoastaan vain minun. En sitä tyrkytä muille, ilmaisen vain omaa esennettani asiaan.

Last edited: 19.07.2015
  7. deebsteri Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    38
    Materialismi, maallisuus, kehittyminen siinä on harhakuvitelmaa...usein, ellei peräti aina.

Enkä ole illuusioiden ystävä. Olen mentaalidimensiojohdatin ja vaikka edustan kyllä materialisteille utopiaa, niin tälle "haihattelulle" on kuitenkin korkeammat funktionsa, joita et voi maallisen perspektiivin läpi (onneksi) hahmottaa.

Olen monin eri tavoin ansioitunut ja ylpeä siitä, että voin olla edelleen tässä - mitä olen - eikä se ole kaduttanut vielä koskaan, ei edes murto-osan vertaa. Toki, elämänläksyt ne on minullakin. Ei sen puoleen.

En seiso maan kamaralla ollakseni uskottava tai rakentaakseni maanpäällistä pilvilinnaa, josta käsin voisin kokea joukkohypnoosia, sisältöä elämälläni. Minusta on hauska saada ihmiset pohdiskelemaan asioita, vaikkeivät niihin vielä itse uskokaan. Suurinta osaa "oppimateriaalista" en edes pystyisi julkaisemaan täällä, kuten Karskin joutuu miettimään mitä kahvipöytään, missä istuu myös paljon tavallisia kirjanoppineita, tuo.

Ja on ihan totta muuten, ettei useimpien tänne kannata kirjoitella kovin usein. Siitä on tehty firmoissa laskelmat...

Pohjois-Koreassa ja Kiinassa on omat "mitä kannattaa tehdä"nsä... ylevän. uskottavan elämän voi saavuttaa sitenkin, että opiskelee ahkerasti, eikä aliarvioi kommunistipuoluetta.

8. leprechaun Vierailija

Tämä on kristillistä propagandaa jolla kristilliset papit halus vain pistää alas alkuperäiset uskomukset. Iitsin juttu ei ollut ollenkaan tätä. Mä ymmärrän että sulle iskee nämä kristilliset jutut kun sulla näyttää dominnoivn kristinusko, et ole täysin avoin ja suvaitseva. En sano tätä pahalla.

9. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 907
    Tästä on vaan sun sana, ja se ei kultsipuppelini söpöliinini riitä mulle. Enks mää ookki vittumaisen ärsyttävä? [​IMG]http://www.cosgan.de/smilie.php?wahl=3&ziel=liebe

Mutta hei ei se mitää kato mulle nää kaikki Babylonit, Star Warsit, Star Trekit, Stargatet, Siskoni on noidat, Harry Potterit, Grimmit, Calacticat, Buffy vmpyyrintappajat (jumalainen Angel....) on ihan samalla viivalla...

Totta perkeleessä ainetta on, tämä mun tietsikka on ainetta, mun tv, mun rivari missä asun, mun vaatteet...perkules jumalattomasti asioita on ainetta. (Meinasin jostain syystä kirjoittaa JUNAlattomasti...):) Mut kultsipuppelini, tää sun energias TEKEE ainetta, jos on olemas vain energiaa niin tää aine kun on niin jospa tää sun energias tosiaan tekee sitä ainetta..Kyl sää ny keles ny itekki tajuat jotta ne junat, bussit, ratikat, maanalaset joilla kuljet on veetu sentään AINETTA.. Ei ne aunneettomia oo perkules vieköön...

Se että saat kusta ja paskaa kestopuulle kultsipuppelini johtuu sun esitystavasta mikä on kohtalaasen ylimielinen. Ei siitä asiasta mitä kerrot.

Samaa miletä tästä. Mut kun juoni vaatii usein ollakseen jännä vastakkain asettelua. Toki sitä vois saada sitenkin et olis sekä hyvis- että pahis- alieneita ja ihmisiä, että hyvisalienit ja -ihmiset sotis pahisalieneita ja -ihmisiä vastaan. Useinhan myös länkkäreis on että valkoset sotii intiaaneja vastaan. Vaikka ei initaanit oo sen pahee ku valkoset, kummiskin on hyviä ja pahoja, toisaalta siis eihän ihmiset (eikä alienit) oo vaan hyviä ja pahoja, kaikissa on kaikkia piirteitä, toisissa vaan toiset nousee enemmän esiin ku toiset.

Mikä sarja tää tämmönen on ja missä se näkyy? Mikä kanava, joku maksullinenko?

Älä suutu, mutta mua ärsyttää kun omit kaikki jedeille. Ihan just samalla lailla ku kristinusko omii ja varastaa. Enkelit on yhteisiä, ei ole kenenkään omaa. Mä uskon että enkelit on oma "lajinsa", ihmisestä ei tuu enkeliä eikä alienista. Sä voit uskoo niinku sä haluat mut se on vain sun uskos. Mä en sitä jaa ennenkö tänne tulee mulle suoraa joku enkeli sanomaat et Kars on täysin oikeessa...Sitä ootellessa...:)

Kyllä kultsipuppelini se selvää täälä varmaan kaikille on että oikeesti niitä siipiä ei oo. Vaikka ne joskus näkyy ja tuntuu.

10. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 907
    Musta ne vanhat Star Warsit oli parempia kuin uudet, puhun siis nyt siitä kuusikosta, kun oli nää Harrison Ford/Mark Hamil ja sitten kolme niitä uutta jotka sijottu ennen näitä. Muita en oo nähny, niistä en voi sanoo mitään.

Star Trek on ihan hyvä. Mut Babylon 5 on kuitenki sata kertaa paree. Mikää ei vedä vertaa Babylon 5:lle, spaceooppera, Taru sormusten herrasta ja Kuningas Arthurin tarinat avaruudes ja paljon muuta hyvää. Babylon 5 on Star Trek korotettuna yhellä tai useemmalla askeleella.

11. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 907
    Tää todistaa VAIN sen että SINÄ OLET itselles oikealla tiellä, mutta ystäväiseni, et voi määrätä että se tie on kaikille muillekkin se oikea, kun ei se ole.

No pohdiskeletko sä koskaan toisten erilaisia näkemyksiä vai huitaisetko ne sivuun "taviksisina, typerinä, tyhminä"?

Tämä on alentava virke, joka alentaa muut "tavallisiksi kirjanoppineiksi", kun taas sinä ja Kars olette joitakin "kaikentietäviä". Tämmönen ärsyttää ihmisiä eikä ole omiaan saamaan heitä aattelemaan sun tai Karsinkaan sanomisia.

12. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 907
    Tuollanen joka noin sanoo sais multa korkeintaan korvapuustin enkä tarkota sitä pullaa.

13. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 907
    Mä näkisin että tää voi hyvin pitää paikkansa.

14. iitsi Vierailija

Voisit, Kars, todellakin, siistiä kieltäsi.

Minua ei haittaa, että ketjuni puheenaiheet poukkoilevat, eikä se, että sinä kirjoitat täällä, vaikken sinun kanssasi haluakaan keskustella. Mutta vähäsen haittaa se, että tähänkin ketjuun piti tuoda kusi ja paska."kiitos" siitä Kars. kiitos on sarkastisessa mielessä.

Henkilökohtaisesti toivon ihmisten edelleen jatkavan omia hienoja pohdintojaan aiheista, kukaan ei kuitenkaan omista totuutta ja me näemme siitä kerralllaan vain pienen pilkahduksen, mutta kuset ja paskat ja toisille kiroilemisen ja muun vastaavan uhittelun voi jättää oven eteen.

Virtsa ja uloste (Karsin sanoin. kusi ja paska) toki ovat hyvin tärkeitä eritteitämme, sillä niiden mukana kehomme poistaa turhat ja tarpeettomat asiat elimistöstä, mutta pikkasen nyrpistän nenääni ja asettelen turhaan parjattua kukkahattua päähän, jos mennään jatkuvasti alatyylisellä ilmauksella. Aikuiselta voi vaatia hiukan enemmän.

Kirosanojenkin käyttö on minusta ihan ok, mutta sekin on vähän niin, että niitä ei kannattaisi käyttää aggressiiviseen toiselle uhitteluun tai haistatteluun. Alunperinhän kirosanoja käytettiin enemmän voimasanoina ainakin niiden lähteiden mukaan, mitä olen ehtinyt lukea.

• Tykkään Tykkään x 1
  15. iitsi Vierailija

ei minultakaan seksiä saisi sillä, että mies sanoo haluavansa vittua. Kävisin ehkä ostamassa hänelle seksikaupasta keinovaginan.

• Tykkään Tykkään x 1
  16. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 907
    [​IMG]http://www.cosgan.de/smilie.php?wahl=18&ziel=bigs

17. deebsteri Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    38
    Asiat lopulta määräytyvät korkeassa minuudessa, eikä joissakin mielipiteissä. Ei löydy esim. valaistunutta materialistia. Minä en voi olla sellainen, etkä sinäkään.

Ja en katso olevani vielä oikealla tiellä, kun selvitän melko alhaista elämänläksyä, mutta koetan olla tämän casen kanssa johdonmukainen. Olen ansioitunut korkeaan osaani mentaalidimensiojohdattimena, ollen myös ensimmäisiä vastaavia maan päällä. Siitä on hyvä olla ylpeä, kerta toisensa jälkeen.

Jos puhutaan arkeen kuuluvista ideologioista, niin ne on aika samantapaiset eri ihmisillä, ja se on ollut mulla 12-vuotiaasta saakka erityishuomion kohteena. Nuo ideologiat ovat pitkälti käsittelemättömiä ja ne tuottavat yhteiskuntamme arvot. Ihmiskunta uskoo monessa suhteessa raakaan voimaan ja mielivaltaan enemmän, kuin yhteisössä kiertävien mielipiteiden jäsentelyyn. Spiritualistinen evoluutio, jonka puolella itse olen - ja olen ollut, sensijaan käy läpi kollektiivia käyttäen mittapuuna esimerkiksi yleistä harmoniaa maan päällä.

Yleisestiottaen voi sanoa, että esim. sodan ehkäisevä ideologia on arvokkaampi, kuin sellainen ideologia, jossa ihmiset turhautuvat ja tulevat alttiiksi konfliktille ja köyhyyden luonnille. Näkijät ja asioiden esittäjät on aina ärsyttäneet ihmisiä, jotka haluaa nähdä oman sotatilansa pyhänä ja pakollisena historian kiertolenkkinä.

18. iitsi Vierailija

hehe... minullakin on tuollaisia lukihäiriökeijuja. silmälasit yleensä jättävät rauhaan, mutta jostain syystä avaimet ovat liian usein täällä kadoksissa ja ne löytyvät yleensä sen jälkeen kun sanon ääneen "nyt oikeasti!" sitten nn löytyy sieltä mihin ne oikeasti viimeksi käsistään laski ;)

minä muuten olen myös kuullut tuon keijutarinan (kiitos kun muistutit siitä, on jotenkin aina mukava havaita, että joku on kuullut samaa ja että muistaa jotain lapsuudestaan, tuon tarinan kun taisi mummoni joskus minulle kertoa, kun uuvutin hänet kyselyillä tontuista ja keijuista ja muusta maan väestä) , joku tuolla jäljempänä huomautti, että se on kristinuskosta tullut ja jos hänellä on siitä lisätietoa tai linkkiä, niin mieluusti luen siitä. kristinusko kuitenkin on lainannut monia asioita pakanoilta ja pakanatiedosta ja lisännyt niihin sitten jotain, jolla se vaikutti enemmän kristinuskolta. nämä on kyllä mielenkiiintoisia....

Tänään luin bussissa älypuhelimesta uutispalvelun minulle lähettämiä uutisia ja sopivasti siellä oli artikkeli siivistä... siinä pohdittiin siipien alkuperää ja alkuperäistä funktiota, että miksi ne ylipäätään kehittyivät, kun nyt oli löydetty kiinasta jonkun lentävän dinosauruksen hyvin säilynyt fossiili ja se oli siivellinen dinosaurus höyhenineen. Epäilevät ettei dinosaurus kuitenkaan voinut lentää , että oliko siivet kehittyneet sitten munien suojeluun vai lajitovereiden kosiskeluun (noista vielä tiedemiehet kiistelevät). Ja taiteessahan enkelit on tosiaan kuvattu siivellisinä esittämässä niiden taivaallista alkuperää. ja sekin, että jos joku näkee enkelillään siivet, niin ei se sitä merkitse etteikö hän kykenisi ymmärtämään tai tietäisi että ne ovat vain energiaa. ne ovat vain yksilöllisiä tapoja tuoda havainto fyysiseen maailmaan.

• Tykkään Tykkään x 1
  19. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 907
    Mä olen lukenut jostakin, mutta en pirullakaan enää muista mistä. Siis siihen jonkun toisen kuin sun juttuun liittyen. Ja ihan maalaisjärjellä ajateltuna kyl hyvin kävis näin. Keijut "paha vanha perinne, josta pitää päästä irti kristinuskon hyväksi" tehdään siinä huonommiksi kuin enkelit ja itse asiassa ei tunnusteta et keijut on oma lajinsa, ei mitään enkeleitä. Diggaan kumpiakin, keijuja ja enkeleitä. Kristinuskohan omi vanhoista uskonnoista kaikenlaista ja muokkas omaksi edukseen ja rakensi kirkkoja vanhoille pyhille paikoille. Ihan vaan omaksi edukseen levittääkseen itseään.

Sun juttus ei ollut tuota, se oli eri juttua koska se oli eri uskonto kuin kritinusko, budhalaisuusko se oli missä mainittit keijut?

• Tykkään Tykkään x 1
  20. deebsteri Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    38
    "Voi vittu" on suorastaan pultattu kollektiiviseen alitajuntaan, ja se syntyy helposti ensimmäisenä ajatuksena, kun esim. alkaa sataa kovasti tai tulee muuten vaativa tilanne.Myös ihmisen olo kohenee välittömästi kun sanoo vittu tai perkele. Se osoittaa rohkeutta, vaikka harvemmin rohkeutta riittää sen enempään nykymaailmassa. Se on alkua seksuaaliselle vallankumoukselle, kun vittu pyörii jo kollektiivitajunnan osasena.

Elämme evoluution kehdossa.

Siveämpi ihminen sanoo kuitenkin "hui hitto" tms., mutta eivät ne ole sen parempia tai epäonnistuneempia ihmisiä. Voi myös ahdistaa, jos siveä ihminen lipsauttaa "voi vittu", koska sellainen ihminen tavallaan sotii itseänsä vastaan, joten pitää olla tarkka kumpaa käyttää. Jos on vähemmän voi sanoa vittu, jos on siveä ihminen "hyi hitto" riittää maksimissaan. Toiset sanoo voi vittu ja toiset hui hitto.

Korvapuusti tai tekovagina, molemmat on seksin elementtejä. Ja prostituutio myös tarjoaa väylän monelle naiselle saada itsestään enemmän irti.

21. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 907
    Kyllä mäkin "voi vittu" tarvittaessa sanon, mut pitää olla tilannetajua, ei kirjaston tiskillä esim. ja miehen lähentymisyrityksessä "mä haluun vittuu" pistää sen miehen mappiin Ö. Se mappi heitetään mereen ja avain jonnekki toisaalle.:)

22. iitsi Vierailija

niin, ei ollut, mutta minä en voi olla miettimättä näissä asioissa myös ihmiskunnan yhteistä alkujuurta ja sitä mahdollisuutta, että tuolla tarinalla voi olla muukin alkuperä kuin pelkästään kristinuskon keksimä, yritänköhän tuolla nyt sanoa jotainsellaista, että koitan olla välittämättä kirjan kansista liikaa ja siksi tykkään, että asioista tuodaan sellaisiakin aspekteja esiin, jotka eivät ehkä kuulu juttuun, koska kuitenkin joskus voi käydä niin, että tajutaan yhteys paremmin.

(sori, mulla on tänään tosi huono suomi-päivä, kun päivällä sain kunnian nauttia 7 kuukautta vanhan maailman söpöimmän tytön kanssa, jonka kanssa puhuttiin vauvakieltä... tai minä yhden sanan lauseita ja hän tyyliin: "iiiiii-ö!" "hihiööö!" "jiii!" niin vielä vähän vaikeuksia minulla kirjoituksen tuottamisessa, kun taidan vieläkin vähän kylpeä siinä vauvaenergiassa.

Toinen juttu mikä minua on usein kiehtonut on tietyt jeesus-kuvat, joissa on jeesuksen lisäksi on erityisesti tuotu esiin hänen käsiään ja käsien ja sormien asentoja. Monissa noissa tauluissa jeesuksella on sitten samanlaisia käsien asentoja kuin esimerkiksi hindujen jumalaspekteja esittävässä taiteessa on kuvattu mudria. ja jos tietää mitä nuo mudrat merkitsevät. esimerkiksi jossain taulussa jeesus kuvataan käyttävän sellaista mudraa, jolla voi kanavoida energiaa toiseen olentoon jne. nyt taas harmittaa, kun ei ole tässä heti käytettävissä niitä kuvia, niin voisi olla ehkä lukijan helpompi hahmottaa mitä tarkoitan.

• Tykkään Tykkään x 1
  23. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 907
    Ymmärrän, koska mulle tuo on just SE JUTTU, tuo ihmiskunnan alkujuuri. Eri uskonnot on musta vaan erilaisia heijastuksia siitä Totuudesta. Ei mikään uskonto oo yksin oikees.

:):D Ymmärrän taas, mun kaksvuotiaalla kummipojalla on oma kieli, mitä ei aina ymmärrä...Esim. "heijaa", aateltiin että se meinaa kaikkia liikkumista, ihan kaikkee, putoomista, lentokoneen lentämistä jne. Mut sit se käyttää sitä semmosiskin missä mikään ei liiku, tuo pullon pöydälle, on muutaman sekunnin hiljaa ja sanoo "heijaa":) Tultiin siihen tulokseen et se meinaa jotaki "hei kattokaa". Tää kummipoika osaa kiukutella ku marijaaskarhu ( en tiä onko sanonta tuttu, vai vaan eteläpohojalaanen) ja sit se osaa olla tosi söpö.

Kun mä diggaan sitä kristinuskoa mitä Jeesus alunperin oikeesti levitti, en sitä mitä se on on nyt ja ollu lähestulkoon Jeesuksen kuolemasta asti. Eli ei Jeesus ollu mikään tiukkapipo muiden uskontojen kaataja. Joten ihan hyvin voi olla noita mudria.

24. iitsi Vierailija

Näin minäkin koen ja siihen lisäyksenä sitten uskonnottomuuden ideeaali, eli "uskon" (heh), että uskontojakaan ei tarvita oivaltaakseen tämän maailmankaikkeuden rakenteen ja mahdolliset perusprinsiipit

Lapset on tosi luovia... öh? marijaaskarhu? onko sama kuin erauskarhu/erauspoika (vieroitusvaiheen ohittanut yksinäinen poikakarhu).

25. deebsteri Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    38
    "Uskon tunnustus" on aina ihmetyttänyt minua käsitteenä. Uskonnot antavat kuitenkin paljon ajateltavaa ja edustavat omanlaisiaan opintokokonaisuuksia. Lisäksi hihhulit tekevät niihin myöhemmin sekavia muutoksia ja erinäiset seurat tulkitsevat niitä usein maallisuuden kiikaria apuna käyttäen.

Sehän on myöskin aina vähän mysteeri, että mikä on jonkun opin tai viisaan lauseen suhde lukijansa henkiseen kehitykseen. Tärkeintä on loppujen lopuksi vain se, miten ihminen ymmärtää tasoasioita, tasapainoa ja spirituaalisia tekijöitä maailmassa, joka ei joka tapauksessa avaudu ilman empiiristä pohjaa.

Matkan päässä maailma on joka tapauksessa hengellinen tai spiritualistinen, kuten se on.

• Tykkään Tykkään x 1

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri