Hae Anna.fi-sivustolta

Iltapäivän ajan vaihdan

Viestiketju osiossa 'Ennustusten vaihdot' , käynnistäjänä Yksinkö, 14.06.2018 klo 13.34.

1. Yksinkö Vierailija

Sinkku olen ollut jo monta vuotta eikä oikein mikään juttu etene. Tuntuu,että minussa jokin vika. Mitä tähän kesälle nousee? Tulisiko vihdoin joku mies,joka saisi minut innostumaan? Olen vaalea yli kolmekymppinen nainen.

2. vierailija Vierailija

Ei sinussa mitään vikaa ole, en kuitenkaan näe että ympärilläsi olisi ketään miestä joka olisi samalla aaltopituudella kanssasi. Nousee että kauempaa pitäisi miestä hakea, kotinurkilta ei sellaista löydy. Nousee myös että on tavallaan "vääränlaisiin" ukkoihin panostettu jossa teidän energiat ei ole olleet samanlaiset. Mutta jossain kauempaa reissun takana missä vihertää paljon, sieltä nousee vaaleahko mies joka on maanläheinen tyyliltään, ei kuitenkaan mikään maalais juntti.

Mitäs saat minun ja miehen (momemmat vaaleita) muuttoon toiselle pikkakunnalle ja yiedossa olevaan uuteen työhön? Miten lähtee pyörimään arki?

3. Yksinkö Vierailija

En oikeen matkustele. Lähinnä vaan täällä helsingissä olen. Näinköhän sitten yksin jään.

Ensin on jotain hankaluutta ja tuntuu vaikuttavan vähän parisuhteeseenkin kireytenä. Tässä itse muutossakin on jotain stressaavaa ja jotain muutoksia. Olisiko aikatauluissa tms. Jotain säätöä vaativaa kuitenkin. Alku kankeuden jälkeen lähtee rullaamaan mukavasti. Näkisin teidän jopa viihtyvän uudessa paikassa.

4. Yksinkö Vierailija

Vielä täällä tunnin verran valmiina vaihtamaan. :)

5. vierailija Vierailija

Kiitoksia.
    Aika paljonhan elämä tässä taas muuttuu jos tuonne muutetaan ja ihan varmasti tulee jotain säätämistä. Itseä stressaa nykyinenkin työpaikka kun jaksaminen alkaa olemaan aika koetuksella vaihteeksi.

Jotenkin sain sinusta tuon kaupunki kuvan ympärillesi (betoni asvaltti) ja siitä ympäristöstä ei tunnu nappaavan. Potenttiaalisen miehen ympäriltä saan sen vihreän vehreyden. Löytyisikö juuri jostain kesän vietto-paikasta missä vihertää.

6. vierailija Vierailija

Kiitoksia.
    Aika paljonhan elämä tässä taas muuttuu jos tuonne muutetaan ja ihan varmasti tulee jotain säätämistä. Itseä stressaa nykyinenkin työpaikka kun jaksaminen alkaa olemaan aika koetuksella vaihteeksi.

Jotenkin sain sinusta tuon kaupunki kuvan ympärillesi (betoni asvaltti) ja siitä ympäristöstä ei tunnu nappaavan. Potenttiaalisen miehen ympäriltä saan sen vihreän vehreyden. Löytyisikö juuri jostain kesän vietto-paikasta missä vihertää.

7. Yksinkö Vierailija

Kun ei mulla mitään kesänvietto-paikkaakaan ole. Tänne kaupunkiin olen sidottu. Ihan tiukka taloustilannekkin estää matkustelemasta. Olisiko sitten joku rock konsertti jossain puistossa mistä mies löytyisi... Kun vielä aika tiukka olen ulkonäkökriteereissäkin.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri