Iltapukujuhlat - mielipiteitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Oletteko usein juhlissa, missä pukukoodina on iltapuku? Oletteko nähneet koskaan historiallisia pukuja näissä, vai aina perinteisiä pitkiä iltapukuja? Ja jos olette nähnyt, niin minkä aikakauden?

En mäkään historiallisella puvulla mitään fantasiapukua ymmärrä tarkoitettavan. Ja olihan Halosella joku vuosi linnan juhlissa historiallinen puku, muistaako joku?

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:
Ei kai fantasiapukuja arvokkaaseen tilaisuuteen? Kuulostaa ---

En minä kyllä ajatellut ap:n tarkoittavan fantasiapukuja.. vai enkö tiedä aiheesta mitään?

No mulle tuli heti mieleen sellaiset ritarit ja prinsessat -tyyppinen asustus... ja sellainen EI kyllä ole sopivaa.

Mut tuli mieleen, etä olihan Tarja Halosella sellainen muinaispuku Linnan juhlissa yhtenä vuonna. Et jos sen tyyppistä tarkoitat, niin kaipa sellainen käy.

En minä kyllä ajatellut ap:n tarkoittavan fantasiapukuja.. vai enkö tiedä aiheesta mitään?

No mulle tuli heti mieleen sellaiset ritarit ja prinsessat -tyyppinen asustus... ja sellainen EI kyllä ole sopivaa.

Mut tuli mieleen, etä olihan Tarja Halosella sellainen muinaispuku Linnan juhlissa yhtenä vuonna. Et jos sen tyyppistä tarkoitat, niin kaipa sellainen käy.

Onhan sitä vaikka rokokoota, empireä, keskiaikaista ja vaikka mitä. Tuskin nyt kukaan historiallisella mitään ritarin haarniskaa tarkoitti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Onhan sitä vaikka rokokoota, empireä, keskiaikaista ja vaikka mitä. Tuskin nyt kukaan historiallisella mitään ritarin haarniskaa tarkoitti.

No en mäkään sitä haarniskaa ajatellut :laugh: vaan just sellaista rokokootyyppistä viritystä hajupusseineen ja perunajauhotettuine peruukkeineen. Sorry, taidan olla väsynyt :whistle:

Yhteistyössä