Iltasanomien teettämä tutkimus: ylioppilas Pekka Haavisto on Suomen kansan inhokki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
"Pekka Haavistoa vastustetaan selvästi enemmän kuin Alexander Stubbia, sanoo Taloustutkimuksen tutkimusjohtaja Tuomo Turja."

Pekka Haavistosta ei ikinä tule Suomen tasavallan presidenttiä.

Eihän se vastustus sitä määrää, vaan kannatus. Jos vastustajat vastustaa eivätkä käy edes äänestämässä ollenkaan, niin silloin on mahdollisuus että Pekka saa enemmän ääniä.

Mä vastustan molempia, olen hyvin harmistunut tulokseen, että juuri noista kahdesta joudun valitsemaan. Kuitenkin valitsen ja käyn äänestämässä.

Onkos muuten äänestyspaikat tänään auki?

Eihän se vastustus sitä määrää, vaan kannatus. Jos vastustajat vastustaa eivätkä käy edes äänestämässä ollenkaan, niin silloin on mahdollisuus että Pekka saa enemmän ääniä.

Mä vastustan molempia, olen hyvin harmistunut tulokseen, että juuri noista kahdesta joudun valitsemaan. Kuitenkin valitsen ja käyn äänestämässä.

Tietysti ovat auki, eilen jo olivat

Hienoa, että äänestät erittäin eurooppamyönteistä ehdokasta, joka on toiminut mm. Priden suojelijana ja edistänyt voimakkaasti tasa-arvoista avioliittolakia ja lisäksi on kaksikielinen plus osaa montaa muuta kieltä :)

Viimeisestä lauseestasi päätellen olet pihalla maan asioista. Onko Kaksplus av sinulle sinut tietokanava?

Yhteistyössä