Im in love with Aries <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oivoi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Muistatteko muuten Aksun? Silläkinhän oli niitä harmaita ihailijoita joka sormelle. Jatkuvaan joku harmaa voihki sen perään, miten ihana mies Aksu onkaan.. ja kuinkas sitten kävikään. Eräällä ihailukerralla sattui paljastumaan, että Aksuhan niitä aloituksia itselleen tehtaili. Hupsista.

• Tykkää
Reactions: Anatolia
Muistatteko muuten Aksun? Silläkinhän oli niitä harmaita ihailijoita joka sormelle. Jatkuvaan joku harmaa voihki sen perään, miten ihana mies Aksu onkaan.. ja kuinkas sitten kävikään. Eräällä ihailukerralla sattui paljastumaan, että Aksuhan niitä aloituksia itselleen tehtaili. Hupsista.

:O :laugh:

Ahaa. Eilinen ihastuja taas vauhdissa tai sitten joku sai eilisestä kerjusta hyvän idean kiusata Ariesta kun se oli jo niiiin innostunut siitä ihastusketjusta vaikkei häntä siinä mainittukaan. Onks tää nyt kiva?

sit vielä paljastu et tää Aksu oli joku työtön ylipainoinen täti jostain Jakomäestä tmv.

• Tykkää
Reactions: kikatus
[QUOTE="vieras";24919958]oletko se eilinen uusikaupunkilainen?

kuule, kyllä kaikki kuuli sen jo eilen, myös aries, että ei tarvii enää jatkaa.[/QUOTE]

No juu en todellakaan ole tämän ketjun aloittaja että ei tarvii ruveta mun kimpuun käymään että tekisin näitä aloituksia enemmänkin.
Ja missä kohtaa olen sanonu että mun pieni palstaihastus olisi juuri ariekseen...

Yhteistyössä