Imetyksen jälkeen hoikkana pysyneet, miten sen teette?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hoikka vielä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hoikka vielä?

Vieras
Olin ennen raskautta noin 7 kiloa liian painava omasta mielestäni, juuri ja juuri normaalipainoinen. Nyt imettäessä kiloja on lähtenyt 10 ja olen mielestäni aivan ihannepainossani, en halua yhtään lisää, enkä halua laihtua enää.

Imettäminenhän on paitsi ihan mielettömän hyvä asia vauvan kannalta, pudottaa myös kivasti painoa. Onko joku onnistunut pitämään imetyksen karistamat kilot poissa ja jos, niin miten?

Ja millaisia määriä/ mitä syötte päivän aikana? Itse syön nyt aika paljon, kun imetyksen vuoksi on jatkuva nälkä, mutta tätähän ei voi jatkaa enää imettämisen loputtua :D.

Mulla ei imetyksen ansiosta pudonnut paino kiloakaan, vaan loput pari jämähtänyttä raskauskiloa putosivat vasta kun lopetin imetyksen. Joillakin se voikin mennä näin päin.

Mulla oli 20kg ylipainoa ennen raskautta, jouduin(pääsin) rd:n takia sokerittomalle ruokavaliolle ja painoa ei tullut raskauden aikana lainkaan. Synnytyksen jälkeen paino romahti ja olin jo alipainoinenkin. Nyt 6v myöhemmin paino on normimitoissa, hoikka olen, mutta en onneksi enää alipainoinen. Kulutan sen mitä syön, helppoa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;29357462:
Mulla oli 20kg ylipainoa ennen raskautta, jouduin(pääsin) rd:n takia sokerittomalle ruokavaliolle ja painoa ei tullut raskauden aikana lainkaan. Synnytyksen jälkeen paino romahti ja olin jo alipainoinenkin. Nyt 6v myöhemmin paino on normimitoissa, hoikka olen, mutta en onneksi enää alipainoinen. Kulutan sen mitä syön, helppoa. :)

Kuvittelin myös kuluttavani sen mitä syön ennen raskautta, mutta paino kuitenkin nousi, eli lipsumisia tuli liikaa.

Olisiko ihan esimerkkejä päivän aterioista ja minkä verran?

Yhteistyössä