M
maito
Vieras
Minulla on 3,5 kk vanha vauva joka suostuu syömään tissiä enää yöllä. Ensin söi enää vaan toista tissiä päivällä ja nyt ei enää kumpaakaan. Olen myös maidonluovuttaja.Tai siis olin,tähän päivään asti.Tästä se imetys pikkuhiljaa käy hiipumaan. Ilmoitin maitokeittiöön etten enää luovuta,huomenna lähtee vikat maidot,ei ole enää mieltä jatkaa.Turha kiihdyttää maidontuotantoa.Vauva syö siis edelleen öisin,puoliunessa. Saisi syödä päivälläkin mutta kun ei hän halua. 
On jotenkin älyttömän tyhjä ja surullinen olo.Ei tällästä ollut sillon kun vauva söi päivisinkin eli oli täysimetys. Oon itkenyt nyt kolmena päivänä peräkkäin,useita kertoja päivässä. Tuntuu että on päättymässä jotain ainutkertaista,imetys ja maidonluovutus. Suunnitteilla ei ole välttämättä enää koskaan toista lasta,rankan raskauajan takia(oksentelua ja muutoinkin rankkaa pahoinvointia 9kk). Onko muilla ollut surullinen olo imetyksen loppumisvaiheessa? Saan toki imetettyä vielä öisin. Olo vaan tuntuu ihan loputtoman surulliselta. Tiedän että otan tän turhan raskaati,hormonit kai aika sekaisin.
Nytkin valuu kyynel... Voiko joku sanoa lohdutuksen sanat? :/
On jotenkin älyttömän tyhjä ja surullinen olo.Ei tällästä ollut sillon kun vauva söi päivisinkin eli oli täysimetys. Oon itkenyt nyt kolmena päivänä peräkkäin,useita kertoja päivässä. Tuntuu että on päättymässä jotain ainutkertaista,imetys ja maidonluovutus. Suunnitteilla ei ole välttämättä enää koskaan toista lasta,rankan raskauajan takia(oksentelua ja muutoinkin rankkaa pahoinvointia 9kk). Onko muilla ollut surullinen olo imetyksen loppumisvaiheessa? Saan toki imetettyä vielä öisin. Olo vaan tuntuu ihan loputtoman surulliselta. Tiedän että otan tän turhan raskaati,hormonit kai aika sekaisin.
Nytkin valuu kyynel... Voiko joku sanoa lohdutuksen sanat? :/