Imetyksen lopetus? vinkkejä, kiitos!

02.05.2008
993
0
16
Nyt on sellanen juttu että saa meijän 10kk tissitakiaisen tissittelyt loppua! Mennyt niin mahdottomaks toi homma, yöt huudetaan tissin perään ja päivälläkin roikutaan paidassa jatkuvasti.

Mutta siis, mitenän toi vieroitus pitäis tehdä? Kerrasta poikki vai pikkuhiljaa? Jotenkin mä uskon ettei onnistuis pikkuhiljaa... Mutta minkähänlainen huuto on odotettavissa jos kerrasta lopetan....? :o

minä olen kolmella lapsella lopettanut kerta heitolla.kuopuksen kanssa lopetin viikko sitten,kuopus 1,5v.laitoin tissiin laastarin ja sanoin että se on pipi.heti alettiin nukkua läpi yön,ihanaa!meillä kanssa syötiin läpi yön ja päivän.

Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä-85-:
Kelpaako hänelle ollenkaan pullo/nokkamuki?

Joo kelpaa kyllä, on tottunut nyt kun oon taas aloittanut opiskelut ja isänsä antaa parina iltana viikossa. Eri asia että kelpaako jos minä annan :kieh:

Sitten varmaan kannattaa kokeilla kerrasta poikki vaan :saint: Jos kerran muutkin kuin tissi kuitenkin kelpaa... kyllä se jano joskus yltyy tarpeeksi :D

Minä vähensin ensin niin että annoin vain päiväunille ja illalla nukkumaan mennessä 2 päivää, sen jälkeen 2 päivää vain illalla nukumaan mennessä ja sit lopetin kokonaan ja onnistui hyvin.

Minä lopetin kerrasta yösyötöt vastaavassa tilanteessa, yöllä sai vain vettä. Viikossa oppi, ettei öisin tarvitse nousta syömään. Muuten olen lopetellut vähitellen, aterian kerrallaan, kunnes lopulta jäi vain iltasyöttö.

Yhteistyössä