O
Outoko?
Vieras
Toinen lapsi on kylläkin vasta suunnittelu vaiheessa mutta mietin kun esikoisen kanssa imetyksestä ei tullut oikein mitään..En halunnut imettää,se tuntui vaan niin vieraalta mulle ja nännit vuoti verta aina kun yritin joten pumppasin sitten vaan maitoa ja annoin pullosta koska halusin kuitenkin tarjota rintamaitoa.Mua syyllistettiin kamalasti siitä etten imettänyt,neuvolatäti laittoi jopa imettämään vastaanotolla ja itse suurinpiirtein väänsin itkua koska en halunnut imettää eikä kukaan kuunnellut.Parissa viikossa vajosin masennukseen,en halunnut nähdä enää koko vauvaa enkä ketään muutakaan. Tämän takia maidontulo loppui joka harmitti myös mua. Nyt ollaan muutettu toiselle paikkakunnalle ja pelottaa sitten se kun jos tulee toinen lapsi että senkin kanssa tulee sama tilanne eteen.Haluaisin haluta imettää mutta kun ei niin ei.Eikös pumppaamalla saatu maitokin ole hyvä asia? En vaan haluaisi joutua masennuksen valtaan,sieltä kun on niin vaikea nousta ylös.Anteeksi pitkästä viestistä,piti purkaa omantunnon tuskia..:/