Imetys-/äitiysliivit ei vaan istu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piitu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

piitu

Vieras
onko teille muille istunut hyvin nuo imetysliivit?
Itse viimeksi tänään kiertelin kauppoja ja myyjänkin kanssa kokeiltiin erilaisia imetysliivejä, hikikarpalot otsalla.. mutta kun yhetkään ei istunut mulle niin ettei ne painais tai olis väärän kokoiset tai tuntuis huonolta. Oon raskauden loppumetreillä ja pian noille liiveille olis käyttöä, mutta kun ei vaan sopivia löydy. tuntuu että joka merkin ja mallin olen käyny läpi -tuloksetta. Oon hieman pyöreä ja aina on erinomaisesti istunut finnfearin kaarituelliset pikkasen topatut liivit, ne yleisimmät. ja vieläkin ne tuntuu hyviltä.. mutta mietin, onko se rintojen koon vaihtelu niin suurta sitten kun imettää, vai pärjäisinkö vain näillä? vai tuhoonko tissit, jos pääsevät välillä (imetysten välissä) olemaan "isoissa" kupeissa jne.. Ootteko kaikki pitäny imetysliivejä vai mikä on kokemuksenne?

En ole edes kokeillut.

Ennen synnytystä jo käytin Sloggin puuvillatoppiliivejä ja niillä olen pärjännyt imetysajankin, eli tähän asti 4kk. Kupin saa helposti vedettyä sivuun. Ja jos yhdet eivät aluksi tukeneet tarpeeksi niin laitoin kahdet päällekkäin.

Mikset kokelisi pärjäätkö ilman imetysliivejä? Voihan ne ostaa jälkeenpäinkin ja sitten kokokin osuu varmaan oikeampaan.

Jos normiliiveistäsi ei saa helposti kuppia alas niin pari sloggia ei tee isoa reikää kukkaroon.

Mulla on käytössä juurikin nuo Finnwearin kaarelliset, kun ei imetysliivit sovi. Ja ei ole ollenkaan haitannut imetystä. Yhdet imetysliivit on kaapissa, joita käytän kun lähdetään "reissuun" ja tiedän että joudun siellä imettämään, kotona ei haittaa jos ja kun joutuu ottaa olkaimen alas imettäessä.

Mä tykkään ihan simona noista glamourmomin imetystopeista! Imetysliiveistä ootko kokeillut CHANGEN liivejä? Avulias myyjä etsi mulle sopivan koon, joka oli 4 kuppikokoa isompi, kuin itse luulin. Istuu ihanasti!

Alkuperäinen kirjoittaja Niisku:
Mä tykkään ihan simona noista glamourmomin imetystopeista! Imetysliiveistä ootko kokeillut CHANGEN liivejä? Avulias myyjä etsi mulle sopivan koon, joka oli 4 kuppikokoa isompi, kuin itse luulin. Istuu ihanasti!

Changea suosittelen minäkin, vaikka en imetysliivejä sieltä tajunnutkaan hankkia. Mutta sieltä saa ihan loistavaa palvelua!

imetysliiveissä se erityisidea on vain siinä, että saa kätevästi kupin luukun auki imetyksen ajaksi. jos keksit, miten hoidat saman jutun normiliivien kanssa, ni ei hätää. ite en kyllä keksi.

rinnat suurenee vielä, joten luultavasti joudut ostamaan uudet liivit joka tapauksessa. väkisinkin rinnat joutuvat olemaan välillä isoissa kupeissa, kun liivit kannattaa olla sen kokoiset, että täydet rinnat mahtuvat niissä hyvin olemaan. et siis tuhoa rintojasi liian isoilla liiveillä. pienet sen sijaan voivat kiristää ja edesauttaa tiehyttukoksen syntyä.

itse pidän anitan imetysliivejä, sellaiset tukevat (joita ratsastajat käyttää) on lempparini. öisin liivinsuojukset pysyy paikoillaan sukulaiselta saaduilla erittäin virttyneillä ja kiristämättömillä imetysliiveillä:)

imetysliiveissä se erityisidea on vain siinä, että saa kätevästi kupin luukun auki imetyksen ajaksi. jos keksit, miten hoidat saman jutun normiliivien kanssa, ni ei hätää. ite en kyllä keksi.

rinnat suurenee vielä, joten luultavasti joudut ostamaan uudet liivit joka tapauksessa. väkisinkin rinnat joutuvat olemaan välillä isoissa kupeissa, kun liivit kannattaa olla sen kokoiset, että täydet rinnat mahtuvat niissä hyvin olemaan. et siis tuhoa rintojasi liian isoilla liiveillä. pienet sen sijaan voivat kiristää ja edesauttaa tiehyttukoksen syntyä.

itse pidän anitan imetysliivejä, sellaiset tukevat (joita ratsastajat käyttää) on lempparini. öisin liivinsuojukset pysyy paikoillaan sukulaiselta saaduilla erittäin virttyneillä ja kiristämättömillä imetysliiveillä:)

Jos olet ihan raskauden loppumetreillä, niin hyvin tuetut ja napakat liivit saattaa painaa vatsaa ja tuntua pahoilta. Mulla ainakin oli maha niin ylhäällä että ei voinut pitää kun toppeja. Eli synnytyksen jälkeen saat todellisemman tuntuman liiveihin. Samalla löytyy oikea koko, joka voi maidon noustua olla huimasti suurempi kuin nykyinen.

mä ostin h&m:ltä kahet imetysliivit. tuntuvat tukevilta ja on toiminut hyvin. tietenkin yksilöllistä, mikä sitten istuu parhaiten. mullakin on ylipainoa, mutta ei nää kiristä :)

Bridgewater affiliates ended up graded the most significant hedge fund in america along with fifty eight. 9 million regarding money in property under management. Your Westport, Conn-based finance likewise got a gain associated with 15. 3 billion cash, as per the new review. http://www.youtube.com/watch?v=5bdws6y4VBI Hedge Pay for is a pay for , involving a decided on variety of traders exactly who devote the finances straight or not directly in gives you. Bonds in addition to goods and thus recovering go back on their investment decision in a way in ways that the capital will be preserved plus the returning is actually constructive. The actual investors spend a owing amount since efficiency fee with their purchase director whom spends this cash.

Uusimmat

Yhteistyössä