Imetys ientulehduksen aikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Harmaana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Harmaana"

Vieras
Onko tämä yhtälö mahdoton? Sain (yksityiselle) hammaslääkärille aikaa varatessani toruja ettei imetys ole hyväksi ja pitäisi harkita koko asiaa. Eihän se nyt näin voi mennä?
Alkujaan tulehduksen syy ei ole hampaassa vaan vääränlaisessa proteesissa joka nyt poistetaan ja katsotaan paljonko on tullut tuhoja. Lääkekuuri ainakin on tulossa enkä ihmettelisi vaikka juurihoitoakin vaikka viereinen hammas ei oireile muutoin.

Pelottaa suunnattomasti että hammaslääkäri itse on yhtä imetyskielteinen kuin ajanvarauksen hoitaja ja onnistuvat pakottamaan lopettamaan vauvan imetyksen.

Multa on poistettu imetysaikana 2 pahasti tulehtunutta viisaudenhammasta, tai oikestaan ikenethän siinä oli kai tulehtuneet pahasti. Lääkäri määräsi penisilliinikuurin molemmilla kerroilla, koska sitä voi käyttää imetysaikana (ellei sitten oo pahasti allerginen sille...) Julkisella puolella tosin kävin, en tiedä yksityisitä. Ja sun hommahan on vähän eri, mutta siis pointtina se että mä ainakin sain tulehdukseen lääkekuurin jota voi käyttää imetysaikana...

kannattaa kysästä toisen hammaslääkärinkin milipide. Yksityisellä puolella kun on valitettavasti vaikka minkälaista viheltäjää hommissa kun valvonta on mitä on.

Minulla kerääntyy todella helposti hammaskivea ja kävin sitä sitten poistattamassa eräällä yksityisellä hammaslääkärillä.
Hän halusi heti että hampaani kuvataan pystyykö niitä enään edes pelastamaan ja tuomio oli että suurin osa pitäsi ottaa irti ja proteesia vaan.

En suostunut ja menin toisen hammaslääkärin pakeille ja hän ihmetteli kuinka muka ei pysty poistamaan hammaskiveä ja jokainen hampaanikin oli tukevasti kiinne eikä heilunut joten ei todellakaan aleta ottamaan hampaita irti.

Ja näin ollen naputtelen tätäkin viestiä omat hampaat suussani :D

Yhteistyössä