Imetys ja Cipramil tai Zoloft

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tietääkö kukaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kumpaakaan ei suositella, mutta lääkäri harkitsee tietysti tapauskohtaisesti. Kannattaa punnita kumpi on kaikkien elämänlaadun kannalta parasta, äidin lääkitys vai lapsen imetys

Kun ajattelee kuinka paljon "huoletta" syödään nykyään lääkkeitä ja kuinka paljon erityislasten (adhd ym.) on lisääntynyt niin ihmetellä sopii kenen etu on milloinkin kyseessä

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kun ajattelee kuinka paljon "huoletta" syödään nykyään lääkkeitä ja kuinka paljon erityislasten (adhd ym.) on lisääntynyt niin ihmetellä sopii kenen etu on milloinkin kyseessä

Ja sulla on tästä varmastikkin faktaa ja tutkimuksia jossain siinä lähettyvillä..?
Olis mielenkiintoista lukea...

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:

Ja sulla on tästä varmastikkin faktaa ja tutkimuksia jossain siinä lähettyvillä..?

Onko se imettäminen sitten niin välttämätöntä että tietämättä varmasti seurauksia kannattaa riski ottaa?

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:

Onko se imettäminen sitten niin välttämätöntä että tietämättä varmasti seurauksia kannattaa riski ottaa?

Oonkos mä niin sanonu?

Millaista annosta käytät?
Onko auttanut?
Tuliko sivuvaikutuksia?
Itselläni taas ahdistus pahana ja ajattelin nyt aloittaa lääkityksen, viimeksi sinnittelin ilman, mutta silloin ei ollut lasta huolehdittavana..

Alkuperäinen kirjoittaja Samperille:
Millaista annosta käytät?
Onko auttanut?
Tuliko sivuvaikutuksia?
Itselläni taas ahdistus pahana ja ajattelin nyt aloittaa lääkityksen, viimeksi sinnittelin ilman, mutta silloin ei ollut lasta huolehdittavana..

Nyt 20 mg/pvä, välillä jopa 40mg/pvä
Auttaa oikein loistavasti, ei ahdista, eikä jännitä..
Sivuvaikutuksia en muista olleen..

Josko minäkin sitten uskaltautuisin kokeileemaan..
Oon aina ollut IHAN KAUHEA jännittäjä tyyppi.
Nyt sitten ahdistuoireetkin iski päälle...( sydän hakkaa, päässä horjuva ja epätoidellinen olo, itkettää(enkä ees tiiä miksi...)kai tätä omaa paha oloa itken.

Kuinka kauan sulla kesti että lääke alkoi tehota?

mulle ei suostuttu määräämää sipramiliä mut anto seroniliä. On kuulema lähes samanlain lääke. Mulla määrättiin masennukseen ja ahdistukseen. On muuten ihan sairaan hyvä lääke. Olen kuin toinen ihminen kuin kaksi kuukautta sitten!

Alkuperäinen kirjoittaja MaidA:
mulle ei suostuttu määräämää sipramiliä mut anto seroniliä. On kuulema lähes samanlain lääke. Mulla määrättiin masennukseen ja ahdistukseen. On muuten ihan sairaan hyvä lääke. Olen kuin toinen ihminen kuin kaksi kuukautta sitten!

Siis tuon imetyksen takiako?

Yhteistyössä