T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Olen kyyllä kuullut ihan päinvastaista tietoa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Olen kyyllä kuullut ihan päinvastaista tietoa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kun ajattelee kuinka paljon "huoletta" syödään nykyään lääkkeitä ja kuinka paljon erityislasten (adhd ym.) on lisääntynyt niin ihmetellä sopii kenen etu on milloinkin kyseessä
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kun ajattelee kuinka paljon "huoletta" syödään nykyään lääkkeitä ja kuinka paljon erityislasten (adhd ym.) on lisääntynyt niin ihmetellä sopii kenen etu on milloinkin kyseessä
Ja sulla on tästä varmastikkin faktaa ja tutkimuksia jossain siinä lähettyvillä..?
Olis mielenkiintoista lukea...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kun ajattelee kuinka paljon "huoletta" syödään nykyään lääkkeitä ja kuinka paljon erityislasten (adhd ym.) on lisääntynyt niin ihmetellä sopii kenen etu on milloinkin kyseessä
Ja sulla on tästä varmastikkin faktaa ja tutkimuksia jossain siinä lähettyvillä..?
Olis mielenkiintoista lukea...
Onko se imettäminen sitten niin välttämätöntä että tietämättä varmasti seurauksia kannattaa riski ottaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Samperille:Millaista annosta käytät?
Onko auttanut?
Tuliko sivuvaikutuksia?
Itselläni taas ahdistus pahana ja ajattelin nyt aloittaa lääkityksen, viimeksi sinnittelin ilman, mutta silloin ei ollut lasta huolehdittavana..
Alkuperäinen kirjoittaja MaidA:mulle ei suostuttu määräämää sipramiliä mut anto seroniliä. On kuulema lähes samanlain lääke. Mulla määrättiin masennukseen ja ahdistukseen. On muuten ihan sairaan hyvä lääke. Olen kuin toinen ihminen kuin kaksi kuukautta sitten!