Imetys ja hiustenlähtö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja melle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

melle

Aktiivinen jäsen
21.07.2004
1 291
2
36
Nyt kaikki vinkit kehiin..

Kävin kerran tämän hiustenlähdön jo läpi esikoisen kanssa, tuloksena 9 kk hiustenlähtöä ja mielettömiä läiskiä päässä, vauvatukkaa kasvoi monta vuotta. Nyt 6 v myöhemmin on sama rumba alkanut, hiukset lähtee juurineen. Erona se, että esikoista odottaessa oli tosi hyvät hiukset, kuopuksen kohdalla hiukset oli ihan normaalikunnossa..

Kun hiusten pituus on vyötärölle asti, niin voitte uskoa, millaista on harjata tätä tukkaa, kun harja on täynnä juurineen lähteviä karvoja.

Pesen hiuksia harvemmin kuin tavallisesti, yritän vaalia, ettei tippuis kaikki päästä. Vai onko uusi hiusmalli ainut helpotus (lyhyt tukka, ei tartte niin kovaa hoitoa..)?

SE johtuu hormooneista, eikä stiä voi mitenkää estää. Ja sitte viel kampaajan kertomaa: raskausaikana (hormoneista johtuen) hiuksia ei irtoo juuri lainkaa ja sitte imetysaikana niitä irtoo normaali määrä+ne jotka ei oo irronnu 9kk aikana.

Tuttu fiilis :/ nyt raskausaikana hiukset vielä hyvässä kunnossa ja ne "läiskät" vihdoin korjaantuneet, niin varmasti taas syksyllä/talvella sama homma alusta... Mikään siihen ei tunnu auttavan, paitsi aika. Ei parturistakaan siihen osattu vinkkiä antaa. Tosi lyhyt tukka ois kai helpompi, mutta itse en ainakaan ikinä aio lyhyeksi leikkauttaa. Ajan kanssa se korjaantuu...

Mulla kans pitkät hiukset ja "kaljuuntuminen" imetysaikana alkaa aina kun vauva 3kk...tukka lähtee etupäässä ohimoilta silleesti et tooosi harva tukka ohimo kohdista :/ ei kivaa, mut onneks kasvaa takas.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mulla kans pitkät hiukset ja "kaljuuntuminen" imetysaikana alkaa aina kun vauva 3kk...tukka lähtee etupäässä ohimoilta silleesti et tooosi harva tukka ohimo kohdista :/ ei kivaa, mut onneks kasvaa takas.

Mullakin ohimoista ja niskasta :/ mut ajan kanssa korjaantuu...

Yhteistyössä