I
ihmetellä täytyy
Vieras
oon miettiny jo pitkään tätä asiaa, että kun lapsi syntyy niin luonnollista on että imetetään ja sehän olisi suotavaa ja hyvä jos voi imettää. imetykseen vaikuttaa niin monet tekijät ainakin omalla kohdalla on vaikuttaneet. Se että miten paljon maitoa tulee ja aijan käyttö siihen jos vanhempia lapsia on niin ei välttämättä ole aikaa imettää silleen ku pitäisi ja kun pitäisi tehdä kaikkea muutakin. Kun monet äidit jotenki ottavat imetyksen liian kriittisesti että nyt se on se puol vuotta täys imetettävä ja jos näin ei tapahdu olen huono äiti ja epäonnistunut yms...
No sit tulee tää asia kuinka pitkään imetetään. mielestäni imetys vuoden ikään on normaalia mutta siitä sit jos alkaa olla jo puolitoista tai kaksi vuotias niin mielestäni se imetys alkaa olla aika epä normaalia suorastaan sairasta. Onko se jotenki todettu että sairastavat vähemmän vai mikä se on. Minä olen onnellinen että lapseni on kiinni vielä pullossa 1v4kk kuin että roikkuisi tississä vielä yöt ja päivät.
Te esikoisen saavat älkää olko itsellenne vihaisia jos ette pysty imettänmään elämässä on niin paljon muutakin hyvää mitä voi lapselle antaa. Ja tämä on lääkärin suusta kuultua tekstiä
No sit tulee tää asia kuinka pitkään imetetään. mielestäni imetys vuoden ikään on normaalia mutta siitä sit jos alkaa olla jo puolitoista tai kaksi vuotias niin mielestäni se imetys alkaa olla aika epä normaalia suorastaan sairasta. Onko se jotenki todettu että sairastavat vähemmän vai mikä se on. Minä olen onnellinen että lapseni on kiinni vielä pullossa 1v4kk kuin että roikkuisi tississä vielä yöt ja päivät.
Te esikoisen saavat älkää olko itsellenne vihaisia jos ette pysty imettänmään elämässä on niin paljon muutakin hyvää mitä voi lapselle antaa. Ja tämä on lääkärin suusta kuultua tekstiä