Ä
Äippä
Vieras
Voiko raskaana ollessa imettää?Vauva on juuri 9kk ja juuri tein plussatestin.Olin kyllä ajatellut ainakin 1v imettää.Onko siitä mitään riskejä vauvalle tai syntymättömälle?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tantta:mulle sanottiin ettei saisi.tyttö oli 2kk kun plussasin
Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:SAA imettää!
Mutta jos olet oikein herkkä supistelemaan tai ennenaikaisen synnytyksen vaara on olemassa, niin sitten suositellaan lopettamista.
näin!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no sulla on kyllä toi vauva 9kk aika iso että koitappa kohta antaa oikeaa maitoa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:Alkuperäinen kirjoittaja tantta:mulle sanottiin ettei saisi.tyttö oli 2kk kun plussasin
älä puhu potaskaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Normaalisti etenevässä raskaudessa voi imettää. Itse imetän 1v 7kk ikäistä ja rv14 menossa, enkä aio lopettaakaan ellei jotain maailmaa mullistavaa tapahdu.
Alkuperäinen kirjoittaja tytteli:nii ja lisäys vielä, että saattaahan se kuulema tutkimusten mukaan lisätä keskenmeno riskiä. Itse ajattelin, että jos se on tullakseen, nii sitte tulee. Mulle ei ainakaan mitään supistelu ym. juttuja tullut. Poika siis oli 5kk kun lopetin.
Alkuperäinen kirjoittaja tantta:Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:Alkuperäinen kirjoittaja tantta:mulle sanottiin ettei saisi.tyttö oli 2kk kun plussasin
älä puhu potaskaa.
en puhu potaskaa,näin mulle sano ja thats it
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja tytteli:nii ja lisäys vielä, että saattaahan se kuulema tutkimusten mukaan lisätä keskenmeno riskiä. Itse ajattelin, että jos se on tullakseen, nii sitte tulee. Mulle ei ainakaan mitään supistelu ym. juttuja tullut. Poika siis oli 5kk kun lopetin.
ei minulla ollut mitään,mutta lääkäri pakoti mua lopetamaan kun olin puolivälissä
mäkin olin todella väsynyt mutta kuitenkin jatkuinAlkuperäinen kirjoittaja tytteli:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja tytteli:nii ja lisäys vielä, että saattaahan se kuulema tutkimusten mukaan lisätä keskenmeno riskiä. Itse ajattelin, että jos se on tullakseen, nii sitte tulee. Mulle ei ainakaan mitään supistelu ym. juttuja tullut. Poika siis oli 5kk kun lopetin.
ei minulla ollut mitään,mutta lääkäri pakoti mua lopetamaan kun olin puolivälissä
Mulla vaan oli ääretön väsy koko ajan, vaikka popsin vitamiineja, söin hyvin jne. Itse vapaasta tahdostani lopetin, vaikka alkuun se tuntui jotenkin niin pahalleMutta pakko oli ajatella pientä poikaani, että jaksan hänenkin kanssaan olla ja touhuta.