Hae Anna.fi-sivustolta

Imetys

Viestiketju osiossa 'Vapaaehtoinen lapsettomuus' , käynnistäjänä meikkuli, 18.12.2006.

1. sarabanda Vierailija

Patalapputeoriasta lienee turha virittää keskustelua tällä palstalla. Lapsettomat eivät patalapuista juurikaan kärsi!

Ja kaikella kunnioituksella: Sinunkin raskaudenjälkeiset kilosi kuuluvat aivan jonnekin muualle. Kokeilepa mammapalstaa.

2. Lukija myös Vierailija

Ei minua tämä palsta juurikaan kiinnostakaan. Ei myöskään mammapalsta, asia ei enää ole niin kovin akuutti. Lueskelen huvikseni milloin mitäkin palstaa, ihan kunnioituksella minäkin
    Ihan vain ihmettelin näitä Susanna S:n patalappuja ja monien muidenkin samantyylisiä puheita mihin velat tuntuvat usein vetovan (yksi peruste sille että ovat veloja).
    Ehkä sitten olen vain onnen myyrä kun niitä ei kohdalleni osunut.

3. Äitylimyös Vierailija

Itse olen yhden lapsen äiti, ja olen osittaisimettänyt lastani. Olen imettänyt myös julkisilla paikoilla. Mutta olen aina etsinyt paikan, jossa saan olla rauhassa lapsen kanssa, parhaita ovat olleet hoitohuoneet. Jos sellaista ei ole ollut, olen hakeutunut johonkin syrjemmälle, kuten viereiseen huoneeseen, rauhaisimpaan nurkkaan jne.. Ja pitänyt vaatetusta ja harsoa niin, että rintaa näkyy mahdollisimman vähän. En halua muiden näkevän minun rintoja. Musta julkisilla paikoilla voi imettää, kun yrittää tehdä sen mahdollisimman huomaamattomasti. Jotkin äidit kun tuntuvat pitävän imetystä lupana läväyttää kannut tiskiin kaikkien ihasteltavaksi. Olen usein nähnyt imettäviä äitejä, jotka imettävät niin ettei rintaa juuri näy. Sitten olen nähnyt äidin, joka on keskellä katua vetänyt molemmat tissit paljaaksi ja vasta molemmat rinnat reippaasti näkyvillä kumartunut nostamaan vauvan rattaista syömään. Ja ruokapöydässä myös olen nähnyt erään naisen vetävän reippaasti tissit tiskiin. Hyvä etteivät olleet siinäkin pöydällä.. No sehän oli toki ruokapöytä, että kiinni vaan... Koska imetys...

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri