Imetystyynystä kysyttävää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AinoReino
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AinoReino

Vieras
Minkälainen olisi hyvä? Kannattaako tehdä itse vai ostaa? PikkuPiian tyynystä olen kuullut ja Mollavauvan, onko niistä jollain kokemuksia? Ja vielä yksi kysymys: myykö Lastentarvike jonkun merkkisiä tyynyjä? Kiitos, jos joku viitsii vastata!

Ostin Lastentarvikkeesta 45 euroa maksaneen tyynyn. Merkkiä en muista, mutta oli ruotsalainen. Ihan hyvä on. Tietysti näppärä tekee itsekin tuon ja vielä ompelee mukavan värisiä irtopäällisiä lisäksi.

Kiitos Kippuravarvas! Käväisin sivulla ja löysin tyynyt. En tiedä sitten pitäiskö vaivata tuota isoäippää vai ostaa vaan... Oon miettinyt kanssa niitä tyynyjen muotoja, kun on bumerangia ja puolikuuta ja ties mitä delfiiniä. Jossain on joku sitomisjuttu selän taakse. Mistä sitä osaisi sen parhaimman ostaa. Käytössähän sen vasta kokee onko hyvä.

Sain sen käytettynä kaveriltani. Hän oli ostanut sen Huvikumpu nimisestä lastentarvikeliikkeestä Seinäjoelta. Tyynyn sisällä on vähän niinkuin styroksin murusia, joten se muotoutuu kivasti.

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
Pikku-Piian tyynyä voin suositella hyvin lämpimästi.

onko se tarpeeksi tiivis? viimeks laitoksella pääsin kokeileen imetystyynyä eikä se toiminut mulla mitenkää ku se oli niin tyhjän oloinen...

Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
Pikku-Piian tyynyä voin suositella hyvin lämpimästi.

onko se tarpeeksi tiivis? viimeks laitoksella pääsin kokeileen imetystyynyä eikä se toiminut mulla mitenkää ku se oli niin tyhjän oloinen...

se mitä mä kokeilin laitoksella, oli syvältä. mutta meillä kotona Pikku-Piia toimi hyvin yhdistettynä nojatuoliin, sai imettää rentona.

ja tuohon voi tarvittaessa aina laittaa lisää täytettä, mutta kyllä se uutena oli tosi napakka ja muotoitui hyvin vauvan asentoon.

Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:
vois kyllä nyt ostaa semmosen ku hartiat on aika kovilla sen ekan 6kk ku imettää "kokoajan"

mulla auttoi tosi paljon. varsinkin kun tykkäsin imettää tietyssä tuolissa niin oli helppo vaan rojahtaa istumaa, laittaa tyyny syliin ja vauva siihen sitten päälle ja tissi suuhun. avot. varsinkin ne alun imetysmaratonit ois kyllä rasittaneet hartioita aivan sairaasti ilman tuollaista apuvälinettä. ja tyynyllehän on sitten tsiljoona käyttötarkoitusta imetyksen jälkeenkin.

Mä kokeilin laitoksella sitä imetystyynyä ja ajattelin että onpas hyvä, tämmönen pitää hankkia.
No kotona sitten oli semmonen "terveystyyny" jossa vako keskellä. Siihen vauva meni kuin pesään ja nosti vaan rinnalle. Sata kertaa parempi kuin imetystyyny.
Lisäksi vauva myös nukkui siinä pesässä kapalossa muutamia kertoja kun ei meinannut millään rauhoittua.

Yhteistyössä