imien hyvä tulee...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pipsa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pipsa

Vieras
Oon aina ollu hulluna miehiin jotka osaa hommansa tuolla suuseksin puolella! Useimmiten kumminkaan tätä jaloa taitoa ei kaksilahkeisilta löydy, vaan sitä itsekkäästi vaan toivotaan että minä lämpimällä täyteläisellä suullani ottaisin suihin ja vuosien kokemuksella ajaisin ne hulluihin orgasmeihin. Näin tietysti teenkin, mutta NYT on vihdoinkin löytynyt ulkomaalainen latino joka osaa hoitaa homman myös minun pimpsani kanssa, mmmmm.......

...ensin se leikittelee kielellään ja koko suullaan klitoriksellani ja häpyhuulillani, aina välillä edeten emättimeni suulle imien sen nesteitä ja työntäen kielensä emättimeeni edestakaisin, ja taas nousten märkää vakoani pitkin klitorikseeni ottaen sen suuhunsa kokonaisuudessaan ja imien sitä kuin karamelliä! mmmm....saan orgasmin yksi toisensa jälkeen, sitten se työntää kovan kalunsa sisääni ja rakastelee ärsyttäen sietokykyäni äärirajoille asti, ja taas ottaa alapääni suuhunsa imien klitoristani ja juoden emättimeni makeita nesteitä niinkuin vitamiinijuomaa ainakin! Tätä voi jatkua parisenkin tuntia (joskus 3!), ja koko sänky on jo sen käsittelyn jälkeen märkänä :) Onko nyt linjoilla miestä joka kykenee samaan?? Ja millä tavalla annat vastaavan käsittelyn itse?

Totta,miehiä on harvassa jotka tekevät, eivätkä vain lupaa...Hienoa että olet löytänyt sellaisen miehen...Itsellänikin on harvinaislaatuinen yksilö joka osaa suuseksin salat ja myös tekee sen, mieheni on aito suomalainen!

ONNITTELU sulle ""eräs""! Tiedät sitten mistä puhun kun sanon että sain tässä iltapäivällä erikoiskäsittelyä taasen, lauantai päivän iloksi! Telkkaa kattelin puoli istuskellen sohvalla kun poikaystäväni tuli, raotti reisiäni ja alkoi suutelemaan reisiäni edeten minihameeni alle - sanoi ""kato sinä vaan telkkaa, älä välitä minusta""...mmmm....kato siinä sitten elokuvaa ku yks alkaa kierittämään kieltänsä klitoriksen ympärillä ja imemään minkä kerkee! Rakastelemaanhan siinä ruvettiin alta aikayksikön! IHANIA TÄLLASET MIEHET! Ollaan me vaan onnenlikkoja! WAUTSI!

Kiitos...Jäi vain kaivelemaan asia että annatko täyden nautinnon myös miehellesi...siis tarkoittaen suuseksiä,kaikilla herkuilla;-),vai onko vain niin että miehesi tekee sen sinulle.Nautin todella mieheni käsittelystä,mutta annan vastaavasti sen myös hänelle...eritoten minusta on ihan aamulla(yleensä olen minä joka ensin herään)halukkaana katsella miestäni kun hän nukkuu,kalunsa kuitenkin viittaa jo hieman heräämisen merkkejä,ottaa hänen kalunsa käteeni ja alkaa hellästi sitä hieromaan,palleja unohtamatta,ottaan suuhun,kielellä samalla kiusoitella,jatkaa sitä kunnes toinen on täysin heränny ja lauennut ensimmäisen kerran...:)ilo on saada,ilo on myös antaa.WAU!

Hei enpä voinut olla vastaamatta kun tunnistin itseni juuri tuollaiseksi ja naiseni todella nauttii toimenpiteestäni huom meillä on sellainen musta lakana rakastelun aikana lakanoiden suojana.....meillä menee aikaa joskus 3 - 4,5 h

ja näin takaan saman naisen luokseni paluun kerta toisensa jälkeen ja tätä on kestänyt jo miltei vuoden verran.

Elämä siis hymyilee jälleen.

Juu kuule, molemminpuolista sen olla täytyykin että nautinto on täydellistä! Hän kuuluu niinhin miehiin joita kuulema kukaan nainen ei koskaan oo osannu kiihdyttää niin paljon kuin minä (vaikka mukiinmenevän näköisenä varmaan niistä ei oo ollu pulaa) - välillä se on rajumpaa suihin ottoa, välillä taas aloitan suutelemalla pitkin vatsan seutua samalla kun ""hieron"" penistä rintojeni välissä, laskeutuen pikkuhiljaa alemmas ja alemmas ottaen vihdoin peniksen kosteaan suuhuni, kielelläni pyörittelen sitä suussani välillä suudellen ja välillä imien sitä, välillä hellästi näykkien sitä samalla kun työnnän sitä edestakaisin suuhuni mmm...ja sieltä ne kiveksetkin luiskahtavat sitten suuhuni ihan mukavasti! Ja sormieni välissä pakkaus on välillä samaan aikaan hyvässä rytmikkäässä puristuksessa, välillä helemmässä otteessa (riippuen mitä teen sillä suussani:) Tyytyväinen on vieläkin 3,5v:den jälkeen, tai paremminkin sanoen hulluna minuun :D
SEKSI ON IIHANAA!!

Niin sen ajattelinkin,halusin vain kysyä.
Seksi on taivaallista:)
ei tarvitse todellakaan vilkuilla muita ja haikailla paremmasta seksistä kun sen kotoa saa ja aina tarvittaessa:)

Voin sanoa, että suomalaismiehistä ei noin taitavaa löydy! Se on tosiasia! Suomalaismiehet eivät todellakaan osaa tehdä naiselle noin, kuin kuvailit!Ovat toheloita!Ulkomaalaiset miehet ne osaavat seksin taidot kaikessa laajuudessaan! EI suomalaismiehelle! KYLLÄ ulkomaalaiselle, nami...nami... ;-))

Mitähän mun pitäisi ajatella, kun vaimo ei enää halua saada suuseksiä? No, ei kyllä mitään muutakaan seksiä.

Itse nuolisin vaikka useamman tunnin, ja kun sitä olen niin tehnyt, vaimo on aina uikuttanut nautinnon huipulla, ja saanut orkkuja niin paljon kuin sielu sietää.

Viime aikoina, muutaman vuoden kieltätymisen jälkeen, olen antanut suusekiä muun seksin ohessa silloin tällöin sitten muille. Kovasti ovat naiset ihmetelleet, miten siitä herkusta voi kukaan kieltäytyä, kun sitä on kerran saanut.

Pienten lasten takia kai tässä enää yhdessä ollaan...

Voihan vittu kun pitää olla sattunut ääliö muija, vaikka muuten ihan kiva onkin.

Yhteistyössä