""imunestekierron-ongelmia""

  • Viestiketjun aloittaja puutunut kasvoinen
  • Ensimmäinen viesti
puutunut kasvoinen
Kokeillaan nyt uudestaan, kun sain vinkin kokeilla uutta otsikkoa..
Onkohan kellään muulla ollut raskausaikana samanlaista vaivaa kun minulla tai onko joku kuullut moisesta. Mulla alkoi raskausviikon 20 jälkeen toinen puoli kasvoista puutumaan ja on ollut puuduksissa tänne asti (nyt 32). kasvot ei roiku ja voin niellä ja puhua normaalisti, mutta ihon pintatunto on pois. Tosi ärsyttävän tuntuinen, johtuu kuulemma jostain imunestekierrosta, joka voi raskausaikan heiketä tai jotain..
Kommentteja tai kokemuksia otetaan vastaan!! =0I
 
äippä
No tuo vaiva on ikävä, mutta ohimenevä.
Mulla ei ole kasvoissa, mutta oikea käsi ja kädestä peukku, etu- ja keskisormi puutuu. Puutuminen lähinnä öisin ja lisäksi järkyttävä pakotus. Ei oikein tiedä kuinka nukkuisi. Kättä yritän roikottaa sängyn laidan yli.
Raskaus aikana nesteet virtaa vähän huonommin ja syntyy näitä tuntopuutoksia, kun hermot jää puristuksiin. Kyllä näiden vaivojen pitäisi olla ihan ohimeneviä.
Itselläni vaiva alkoi rv 30, nyt olen rv 33.

Koetetaan pärjäillä!
 
Apua molemmille
Lymfahieronta auttaa nimenomaan juuri noihin vaivoihin. Ei satu ollenkaan, vaan tuntuu mukavalle. Ja se sopii myös raskaana oleville. Kannattaa tietysti vielä muistuttaa lymfaajaa, jos masu ei vielä näy tarpeeksi päällepäin ;o) Menkää ihmeessä ja kertokaa sitten kokemuksenne täällä!
 
puutunut kasvoinen
Kiitos vastauksestasi!! oletinkin sen menevän ohi synnytyksen jälkeen..toivotaan ainakin niin! mulla myös viikkoja nyt 33, eli vielä meillä vähän aikaa.. koitetaan tosiaan pärjäillä vaivojemme kanssa!! mukavaa kevään odotusta!!
 

Yhteistyössä