Hei, olen etsinyt eri vaihtoehtojen välillä uutta imuria ja puhdistusjärjestelmää. Olin typerä ja tilasin KIRBY esittelyn. Se oli jotain aivan järkyttävää, pakkomyyntiä ja väkinäistä laitteen ostamista. Kärkyttiin kavereiden ja tuttujen puhelinnumeroita, mitä onneksi en suostunut montaa antamaan. (Olivat jo seuraavana päivänä soittaneet minun "puolestani" heille ja väittäneet että olen nimenomaan suositellut laitetta heille.) Tämän jälkeen löysin Pro-aquan, Rainbown ja Hylan. Etsin netistä hintoja mutta ainoa firma jolla ne näkyy suoraan on Hyla. Kaverillani on juuri tuo Hyla ja on ollut todella tyytyväinen. Ongelmana on vaan se, että se on aika arvokas. Soittamalla noihin kahteen muuhun sain toisesta VARTIN vääntämisen jälkeen hinnan. Sekin hinta riippuu tietenkin laitteen kokoonpanosta, minusta 1500-2500 välinen summan ero on aika suuri. Toisesta ei suostuttu ilman esitystä kertomaan summaa. Olisiko esittely samanlaista pakkopullaa kuin Kirbyn esittely?
Onko jollain ollut Hyla jo kauan? Hylan sivuilla mainitaan, että laitteella on 15v takuu, onko tosissaan niin pitkäikäinen?