Imureista (onko Hyla imurista kokemusta?)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamuska7
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mamuska7

Jäsen
23.08.2012
768
0
16
Piti ostaa hyvä imuri ja myyjä suositteli Electroluxin Ultraonea, vaan en ole kauhean tyytyväinen. Kerran kotona kävi imurikauppias, hyla imuria yritti kaupitella. Vaikutti kyllä tosi hyvälle, mutta älytön hinta. Vaan nyt mietin että jos kerralla sijoittais, niin olisko moneksi vuodeksi siinä imuria? Mitä järkeä tässäkäänetä vuoden välein ostaa 300 €:n imureita?
Onko kellään tuota Hylaa? Kokemuksia? Onko hintansa väärti?

Hyla on tosi hyvä. Siivouksen jälkeen koti on PALJON raikkaampi kuin tavallisen imuroinnin jälkeen. Tekikö teillä sänky testin hylalla? Ei tarvitse pöpöissä nukkua enää koskaan. Ja pölyä ei enää keräänny niin paljon kuin ennen, melkeimpä yhtään kun hyla ottaa ne pölyt ilmastakin. :)

• Tykkää
Reactions: mamuska7
Meillä on ollut käytössä 7,5 vuotta AEG-merkkinen imuri, mallia en muista. Olen ollut oikein tyytyväinen imuriin ja hintakin oli ihan kohtuullinen. Meillä imuri on kovassa käytössä, kun perheessä on lasten lisäksi vielä kaksi koiraa. Nyt tosin imurin pölypussin kansi ei mene enää ihan kunnolla kiinni, sillä sitä ollaan käsitelty liian kovakouraisesti ja on tainnut joku muoviosa hiukan murtua...

Hyla on tosi hyvä. Siivouksen jälkeen koti on PALJON raikkaampi kuin tavallisen imuroinnin jälkeen. Tekikö teillä sänky testin hylalla? Ei tarvitse pöpöissä nukkua enää koskaan. Ja pölyä ei enää keräänny niin paljon kuin ennen, melkeimpä yhtään kun hyla ottaa ne pölyt ilmastakin. :)

Joo teki ja se tekikin melkosen vaikutuksen. Eikös sillä voinut pestä esim matot lattialla? Siis että imee vettä? Ja toimii samalla ilmanpuhdistajana? Mikähän lie hinta nykyään? Siitä on muutaa vuosi aikaa kun kävivät

Itse testasin niin että imuroin tuolla meidän niin hyvällä imurilla. Tuttavallani on vastaava imuri kuin HYLA, mutta eri merkkinen. Hän tuli imurinsa kanssa ja imuroitiin heti minun imuroinnin jälkeen ja voi hyvänen aika sitä pölyn määrää, mikä lähti. Oman imuroinnin jälkeen tuntuukin että heti kohta sitä pölyä taas on.

Tuosta sänkytestistä. Tuttavani imurilla imuroitiin sänky ja yllättävän vähän siitä lähti pölyä ja rasvaa (lähti kuitenkin), mutta ihmettelin kun sillon HYLAlla lähti paljon enemmän. Liekkö se HYLA tehokkaampi? Tai sitten kun minulla on nykyään petarin päällä sellanen ohut suojapatja, jota pesen säännöllisesti. Se pöly ja rasva ym kuona-aineet kerääntyy varmaan siihen ja kun sen pesee säännöllisesti niin saa pidettyä sängyn puhtaampana.

Itselläni on vain positiivisia kokomuksia hyla-imurista. Olen imuroinut ko. laitteella taloudessa, jossa on kissa, koiria ja varsin epäsiistejä asukkaita. Hylaamisen jälkeen minäkin, kohtuullisen pölyherkkänä ihmisenä, pystyn asustelemaan siellä.

Hyla-imurin pölysäiliö on myös kätevä puhdistaa, kun pölyt yms. on sitoutunut veteen.

Tosin itse "jouduin" tyytymään Dysoniin, kun Hyla maksaa huomattavasti enemmän. Noin 5 vuotta sitten muistaakseni 2000€..

Hei, olen etsinyt eri vaihtoehtojen välillä uutta imuria ja puhdistusjärjestelmää. Olin typerä ja tilasin KIRBY esittelyn. Se oli jotain aivan järkyttävää, pakkomyyntiä ja väkinäistä laitteen ostamista. Kärkyttiin kavereiden ja tuttujen puhelinnumeroita, mitä onneksi en suostunut montaa antamaan. (Olivat jo seuraavana päivänä soittaneet minun "puolestani" heille ja väittäneet että olen nimenomaan suositellut laitetta heille.) Tämän jälkeen löysin Pro-aquan, Rainbown ja Hylan. Etsin netistä hintoja mutta ainoa firma jolla ne näkyy suoraan on Hyla. Kaverillani on juuri tuo Hyla ja on ollut todella tyytyväinen. Ongelmana on vaan se, että se on aika arvokas. Soittamalla noihin kahteen muuhun sain toisesta VARTIN vääntämisen jälkeen hinnan. Sekin hinta riippuu tietenkin laitteen kokoonpanosta, minusta 1500€-2500€ välinen summan ero on aika suuri. Toisesta ei suostuttu ilman esitystä kertomaan summaa. Olisiko esittely samanlaista pakkopullaa kuin Kirbyn esittely?

Onko jollain ollut Hyla jo kauan? Hylan sivuilla mainitaan, että laitteella on 15v takuu, onko tosissaan niin pitkäikäinen?

Mulla on ollut lapsesta saakka paha astma ja atooppinen ihottuma. Lääkemäärät on olleet todella suuria aikoinaan. Mulla ei olis ollut varaa hankkia HYLA laitetta,mutta kun tuttava hankki ja oli saanut apua astmaansa, niin minunkin piti saada ja onneksi sain osamaksulla. Se on paras laite minkä olen kotiini hankkinut ! Henki kulkee ja ihokin on rauhoittunut! Voin kyllä suositella astmaisille ja kaikille jotka eivät tykkää pölystä!

Meillä on Lux, sillä on uskomattoman hyvä tulos siihen asti kun pölypussi on puolillaan, silloin tulos huononee niin että pussi pitää jo vaihtaa. Kotimyynnistä tuokin ostettu, 13 v sitten =)

Yhteistyössä