imusolmukkeet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
kävin noin pari vuotta sitten lääkärillä näyttämässä turvonnutta pattia kaulalla ja lääkäri sanoi sillon että on turvonnut imusolmuke ja ei tarvitse tarkemmin tutkia.mutta nyt on alkanut huolettamaan kun se patti on edelleenkin tuossa kaulalla tai tossa leukaluun ja kaulan välissä ja joskus siinä kohin tuntuu pientä kipua et onkohan jotain vakavampaa..googlesta kun etin tietoa niin eiköhän sieltä heti tullut kaiken maailman imusolmukesyövät ym. esille ja nyt on aikamoinen paniikki :( onko kellään muulla kaulalla imusolmukkeita jotka olis siinä jatkuvaan eikä häviä välillä pois? ja tämä minun patti tuntuu sellaselta pehmeeltä ja pitkulaiselta n.2cm ja liikkuu kun sitä painelee..ja on minun mielestä ollut koko ajan samankokoinen että ei ole ainakaan kasvanut.

ei ole varmaan mitään vakavaa jos jo 2vuotta ollut eikä kasvanut tai muuttunut,ja jos on liikkuva.minulla kyllä turpoo flunssassa ollessa imusomukkeet ja pienenee kun paranen,mutta ei ne häviä.

ei ole varmaan mitään vakavaa jos jo 2vuotta ollut eikä kasvanut tai muuttunut,ja jos on liikkuva.minulla kyllä turpoo flunssassa ollessa imusomukkeet ja pienenee kun paranen,mutta ei ne häviä.

sillä minä oon itseäni yrittänytkin rauhoitella kun on siinä jo niin pitkään ollut mutta väkisin paniikki iskee päälle..oon vielä niin tautikammoinen :( nyt pelottaa että jos se on kerennyt levitä jo pitemmälle kun on niin kauan ollut..ei oo helppoo :(

ymmärrän.
mä olen samanlainen,ja tiedän,se ei ole helppoa,mutta kyllä mä luulen siltikin,että ei ole mitään vakavaa,joskushan jostain syystä imusolmukkeet turpoo,ja ne jää sellaiseksi.

toisella puolella kaulaa sellanen, kuin olis pieni kidneypapu ihon alla. Oon näyttäny lääkärille, on ultrattu (kun ite halusin), oon räplänny sitä ja ihmetelly... Ei se oo mikään. Joku tyhmä turvonnut imusolmuke, joka ei tajua mennä pois. Kysyin lääkäriltä, että "miten tätä pitäis seurata", lääkäri kattoi kuin idioottia ja sanoi"no ei mitenkään" :-)

Eli älä stressaa!

niin olen huomannut,eli googlea en enää käytä oireitten hakuun! toivottavasti olis tavallinen imusolmuke tuo,ettei nyt ainakaan mitään muuta,pitää varmaan käydä ens viikolla lääkärissä ihan oman mielenrauhan vuoksi. on se jännää miten sitä nykyään on niin pelokas joka asiassa,kun ennen ei ajatellut mitään tämmöisiä. ehkä se kun on 3 lasta niin pelottaa että miten lapsille käy jos itelleen kävis huonommin :(

Yhteistyössä