inhaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vatelma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vatelma"

Vieras
rv10 lopuillaan ja ärsyttää kun koko ajan kiukuttaa ja välillä on niin onnellinen olo että ihan itkettää:/ helpottaako tää ikinä..
sit lisäks tissit on kipeet varsinkin kun menee rappusia alas,tietyt hajut tekee pahaa mutta varsinainen krapula-olo on jo mennyt ohi *tuulettaa*
Mitenkäs muilla suunnilleen samoilla viikoilla olevilla menee?:)

Mulla on nyt 9+ kasassa ja aika samanlaista tääläkin.. Mielialat vaihtelee laidasta laitaan nanosekunnissa :o Tissit on ihan kamalan kipeet, niitei tarvi kun katsoo niin sattuu... Ja huono olo koko ajan + väsyttää.

Niin ja selkä tappaa mua! Edellisessä raskaudessa oli sama juttu.. Mulla on selkä vähän aina kipee, kun on semmonen työ joka sitä rasittaa, mutta nyt on jatkuvaa hermopinnettä tuolla alhaalla, meinaa jalatkin lähtee alta kun vihloo.. Oujee, reilu 30vk edessä :P Tosin, nyt jo olen oikeastaan päättänyt, etten aio töissä olla viikolle 35 asti, kun nyt jo tekee ton selän kanssa tiukkaa. Ei edes ajatuksissa kiinnosta nostella 20-50kg painosia tavaroita.

niin joo,mullakin selkäkipuja tai iskias oikeestaan kuten edellistäkin odotellessa ja tein itse ekaa odottaessa just tuollaista nostelutyötä varastossa:) jäin pois rv26 supistelujen ja selkäkipujen takia.
Nyt oon 2v riiviön kanssa kotona mutta eipä tämä lomaa ole:D

Yhteistyössä