Inhoan elämääni - oikeasti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uuvahdan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Uuvahdan

Vieras
Olen liian kiltti ihminen - hoitoalalla tietysti. Rakastan työtäni, perhettäni ym., mutta:

olen kaikkien roskasanko. Kuuntelen töissä muiden pahaa mieltä. Otan haukut ja moitteet ( aiheettomat, milloin vaatteista, milloin mistäkin ) vastaan ex-mieheltä ja hänen vaimoltaan, mieheni oikuttelee minulle, kun joko murrosikäinen tai uhmis ei tottele ja uhmis ja murrosikäinen kaatavat kaiken niskaani - ja olen heidät hyvin kasvattanut = ovat muualla loistotapauksia, kotona vain äiti on vastaanottaja kaikkien pahalle mielelle... Ja sitten masentunut ystävä vuodattaa itsemurha-ajatuksensa ym.

ei mikään näistä yksinään minua kaada, mutta kaikki yhdessä kyllä. Tänäänkin tekisi mieli jäädä tänne petin pohjalle nukkumaan ( mistä kännykällä kirjoittelen ) :( :( :(

Voi hyvänen aika sentään. Kenenkään ei tarvitse alistua muiden likasangoksi. Kukaan muu ei voi muuttaa elämääsi kuin sinä itse. Nyt päätät, että sinä et enää kuuntele paskaa (muuta kuin työsi puolesta). Käy vaikka joku elämänhallinta kurssi, jotta saat vahvistusta itsetunnollesi.

No niin. Pakolliset työt on tehty ja sänkyyn palattu. Silmät turvonneina. Kaikki energia on mennyt. Kuulostan masentuneelta ja heikolla itsetunnolla varustetulta luuserilta, mutta en ole sitä. Olen ollut jämäkkä aina. Minua on aiemmin arvostettu, mutta nyt uhmis ja murkku yhtä aikaa samassa taloudessa :( :( :(... Ja mies tosiaan ei saa kumpaakaan tottelemaan ja kiukkuaa siitä MINULLE! Äh, tosi vaikeaa selittää asiaa, mutta lopputulos on kuitenkin, että olen kohta sairuasloman tarpeessa. Tuntuu, että pää myrkyttyy, kun heti aamulla herättyä nuorempi laulaa "isä on tyhmä, isä on tyhmä" ja vanhempi tappelee murrosikäänsä (ymmärrän kyllä molempia ), mutta sitten kun mies ei jaksa ja kaataa vielä tuon kiukkunsa niskaani - ja sama toistuu toistumistaan, niin kiltin ja vahvankin kamelin selkä katkeaa. Ja minusta tuntuu, että omani on ainakin taipunut liki mahaan asti :(.

Yhteistyössä