O
onneton vaimo
Vieras
Mieheni on niin saamaton, kaikki jää tekemättä tai puolitiehen. Kämppä on aina rempallaan, mitään ei osata hoitaa loppuun ilman että nalkutetaan kuukausitolkulla ja jopa raivotaan. Olen raskaana ja häntä ei voisi vähempää kiinnostaa. Kertaakaan ei ole kysynyt mun vointiani, ei osoittanut minkäänlaista mielenkiintoa koko asiaan, vaikka oma on lapsensa. Seksiä ei ole koskaan, koska hän on (yllätys yllätys) niin saamaton. Pitäisi ensin vongata ja antaa puoli tuntia suuseksiä, että innostuisi. Ja sekin ilo (pimeässä peiton alla) kestää lopulta alle 2 minuuttia.
Koskaan ei kerro rakastavansa minua, koskaan ei suutele tai pidä hyvänä. Aina vain vitsailee vääristä asioista ja luulee olevansa varmaan todella hauska. Ei osaa olla oma itsensä vaan pitää pelleillä. Aikuistuisi jo vihdoin! Jos tää meno jatkuu, muutan helvettiin ja otan avioeron. Varmaan saisin sellaisen miehen, joka osaisi edes lampun vaihtaa kotona ja panis mua useammin kuin kerran kuussa.
Että tällaista kuuluu tänään meidän auvoiseen avioliittoon, mitäs teille?
Koskaan ei kerro rakastavansa minua, koskaan ei suutele tai pidä hyvänä. Aina vain vitsailee vääristä asioista ja luulee olevansa varmaan todella hauska. Ei osaa olla oma itsensä vaan pitää pelleillä. Aikuistuisi jo vihdoin! Jos tää meno jatkuu, muutan helvettiin ja otan avioeron. Varmaan saisin sellaisen miehen, joka osaisi edes lampun vaihtaa kotona ja panis mua useammin kuin kerran kuussa.
Että tällaista kuuluu tänään meidän auvoiseen avioliittoon, mitäs teille?