Inhoan miestäni juuri nyt!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onneton vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onneton vaimo

Vieras
Mieheni on niin saamaton, kaikki jää tekemättä tai puolitiehen. Kämppä on aina rempallaan, mitään ei osata hoitaa loppuun ilman että nalkutetaan kuukausitolkulla ja jopa raivotaan. Olen raskaana ja häntä ei voisi vähempää kiinnostaa. Kertaakaan ei ole kysynyt mun vointiani, ei osoittanut minkäänlaista mielenkiintoa koko asiaan, vaikka oma on lapsensa. Seksiä ei ole koskaan, koska hän on (yllätys yllätys) niin saamaton. Pitäisi ensin vongata ja antaa puoli tuntia suuseksiä, että innostuisi. Ja sekin ilo (pimeässä peiton alla) kestää lopulta alle 2 minuuttia.
Koskaan ei kerro rakastavansa minua, koskaan ei suutele tai pidä hyvänä. Aina vain vitsailee vääristä asioista ja luulee olevansa varmaan todella hauska. Ei osaa olla oma itsensä vaan pitää pelleillä. Aikuistuisi jo vihdoin! Jos tää meno jatkuu, muutan helvettiin ja otan avioeron. Varmaan saisin sellaisen miehen, joka osaisi edes lampun vaihtaa kotona ja panis mua useammin kuin kerran kuussa.

Että tällaista kuuluu tänään meidän auvoiseen avioliittoon, mitäs teille?

kuinka ihmeessä olet tuommoisen miehen kanssa jos se on noin surkea? Kait siinä pitää jotain hyvääkin olla ainakin joskus ollut kun naimisiinkin olette menneet ja lapsenkin alulle saaneet? Oliskos kannattanut vähän miettiä ennen kuin tenavia alkaa tommoselle pukkaamaan.

Meille kuuluu oikein hyvää, mies on ahkera (sais olla vähän laiskempikin), antaa munaa useamman kerran viikossa ja on muutenkin oikein kiva paketti, ollut mun jo 24 vuotta. Kiitos muuten kysymästä!

kuulostaa tutulta. ukko on sängyssä täys paska. 1,5 v oli pisin aika selibaatissa. runkkaa mieluummin netissä lutkien kuville. no, kunhan lapset kasvaa ja muuttaa omilleen, jätän tuon paskaläjän. sitä odotellessa.

Hyvä kysymys. Olen pitkään halunnut lasta ja sain tahtoni läpi. Luulin että hän innostuisi mutta olin väärässä. Olen itse onnellinen että vauva tulee, mutta ei ole mukavaa odottaa yksin. Tätähän tää on, yksin olemista kun mies elää kuin en olisi raskaana ollenkaan. Toivoo varmaan että saisin keskenmenon!
Vitsailee usein erolla ja pilkkaa ulkonäköäni ja haukkuu tyhmäksi ym.. vakuuttaa että se on vain vitsailua, ja ei saa suuttua ym. Mutta mua ei jostain syystä naurata. Olen hieman masentunu muutenkin. Avioliitto ei ollutkaan sitä mitä mä luulin. Että hankitaan koti ja perhe ja mies on mun rinnalla ja ylpeä vaimostaan joka aina yrittää pitää kodin kauniina ja tekee ruokaa ja on vielä ihan kauniskin (siis omasta mielestäni!).
Kellekään en kehtaa kertoa, koska muut luulee meidän olevan onnellisia.

Ai niin, ja siis #3:lle vastaus, että kyllä hän osaa olla myös hyvä aviomies aina joskus. Hän tekee jotkut asiat todella tunnollisesti, on luotettava tavallaan koti-ihminen. Mutta viime aikoina (vuosina) toi piilov***uilu mun ulkonäöstä ja "vitsailu" erosta on vain lisääntynyt... ja kaikki se joskus ennen ollut romantiikka on kadonnut täysin. Siitä on siis vuosia aikaa kun hän viimeks sanoi mulle jotain kaunista.

Voisitteko keskustella syntyjä syviä ihan kahdestaan kynttilän valossa. Ruudut (netti, tv) pannaan esim. viikoksi. Tehkää yhdessä jotain kivaa, kun vielä voitte ilman tenavia :-) Tsemppiä ! Kerro suoraan, miltä susta tuntuu ja kysy isännältä, mitä se on ajatellu tehdä lähiaikoina. Onko nettiriippuvuutta tms. ? Semmosista irti ja muuta järkevää tilalle esim. miesten kanssa kävelylle, kansalaisopiston urheiluihin, luistelemaan, uimaan, hiihtämään (kun lumi saadaan) jne. :-)

#7 kiitos, näin mä todellakin aion tehä koska mulla menee hermo ja järki tohon pelleilyyn. Miks KUKAAN antais kenenkään kohdella itseään noin surkeesti?? Miten helvetissä mä oon joutunu tähän tilanteeseen.. olen fiksu ihminen enkä mikään hemmetin nössö. Ai että kun v***ttaa just nyt..

^^ ymmärrän sua. keskustelkaa asiasta lapsenkin takia. mutta jos mies ei muutu, sun ja lapsen parasta on jättää koko paska. toivotaan että mies muuttuu.

Yhteistyössä