Inhoan puutarhabileitä!

karvakorvakettu

Aktiivinen jäsen
22.02.2010
1 651
0
36
Mulla on oikeasti ihan kiva anoppi, mutta välillä hiukan erikoinen. Nyt tuo on järjestämässä kesällä puutarhajuhlia suvulle ja kukaan ei tietenkään voi jäädä pois. Varsinkaan eivät meidän lapset. Sattuu vaan olemaan kuopuksen syntymäpäivä |O Että mua ärsyttää, ettei mummo vieläkään muista kuopuksen synttäreitä. Ja että meille järjestetään ohjelmaa, josta ei saa olla pois, kysymättä meiltä. Tää on niin meidän mummo. Tekis mieli olla menemättä, mutta toisaalta ihan turhasta ei anopin kanssa viitsisi riidelläkään. Kuopuksen synttärikutsuja ei ole vielä lähetetty ja toki niitä voi siirtää viikolla. Kunhan mä selviän tästä ärsytyksestä |O |O |O :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Kai sä sanoit näistä synttäreistä? Mä olisin ainakin sanonut ja järjestänyt lapselleni juhlat.

Mä olisin tehnyt samoin. Pakkohan tommonen touhu olis saada ruotuun...

Kumma juttu kun aina kaikkien akkojen pitää saada anopit ruotuun, oman tahdon mukaan.

No joo, anopin kanssa kilpailevat juhlat, joihin odotellaan osittain samoja vieraita...? Ei kuulosta rauhaarakastavalta, mitä mä toki olen :xmas: Vaikka mua ärsyttääkin. Enkä halua, että kuopuksen synttäreihin liitetään riitoja. Se kun on lapselle kaikkein kurjinta.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
et sà puutarhajuhlia inhoa. tàsmennàn: inhoat anoppisi kàytòstà

Jep jep. Just sitä. Osittain mä olen tottunut, silti se aina yllättää. Välillä jaksetaan pyristellä vastaan, mutta mummo on mummo. Kaikki sen tuntee. Aina yhtä kamala.

Alkuperäinen kirjoittaja karvakorvakirppu:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
et sà puutarhajuhlia inhoa. tàsmennàn: inhoat anoppisi kàytòstà

Jep jep. Just sitä. Osittain mä olen tottunut, silti se aina yllättää. Välillä jaksetaan pyristellä vastaan, mutta mummo on mummo. Kaikki sen tuntee. Aina yhtä kamala.

Onhan se kamalaa kun haluaa suvulleen järjestää puutarhakutsut...