Inhottaa rumat ihmiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nadia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Nadia"

Vieras
varsinkin nyt kun on kevät ja niitä rumia kalpeita turpeita suominaamoja tulee vastaan läskit hyllyen, oksettaa!!! Miehet on epämiehekkäitä pyöreänaamaisia läskikasoja rumissa vaatteissa ja naiset kalpeita isoja epänaisellisia valaita! HEI meikki ja laihdutus ja kauneusleikkaukset on keksitty!!!!!!

Tiesitkö että ei sunkaan naamas kaikkia miellytä? Vaikka ihminen olisi minkä näköinen tahansa, niin kaikkia ei voi miellyttää :)

Joten vaikka niin kuvittelet niin et ole itsekään täydellinen :)

Kiitos,tämähän oli erittäin tärkeä ja valaiseva tieto. :D

Voi, sittenhän olen vastaus toiveisiisi! :D Laihdutus on aloitettu, kestomeikkiin aika tilattu yms! ;) mutta ei mun kauneusleikkauksiin tarvii mennä! Peilistä katso jo valmiiksi nätti naama! :D

Minua ei inhota, säälittää vain, kun ihmiset eivät huolehdi itsestään. Ja en siis aja takaa mitään kauneusihannetta vaan sitä että ihminen olisi hyvä itselleen ja huolehtisi terveydestään.

[QUOTE="Nadia";30706353]varsinkin nyt kun on kevät ja niitä rumia kalpeita turpeita suominaamoja tulee vastaan läskit hyllyen, oksettaa!!! Miehet on epämiehekkäitä pyöreänaamaisia läskikasoja rumissa vaatteissa ja naiset kalpeita isoja epänaisellisia valaita! HEI meikki ja laihdutus ja kauneusleikkaukset on keksitty!!!!!![/QUOTE]

Ja mua inhottaa tommoset tyhmät ihmiset.

Älä huoli ap, kyllä sinäkin ruma olet jonkun mielestä. Kauneus on katsojan silmässä.

Jotka meikkaa paljon ni rumat rypyt kasvoissa +50. Laittakaa vaan kerros pakkelia päivittäin :D Toiset on kauniita ripsivärilläkin, ilman.

No voi harmi:(. mulla on vähän ylikiloja, mut oikeissa kohdissa;) laitan hiukseni, meikkaan sopivasti, pukeudun tyylini mukaan, hymyilen, olen ystävällinen ja nautin elämästäni. saan huomiota kotona ja muualla:). ja näen myös ympärilläni paljon kauneutta, iloa ja valoa. Elämä on ihanaa:)

Mitä vikaa ihonvärissä on? Sille nyt ei mitään voi. : /
Tunnustan olevani kalpea, jos yritän ruskettua, naamaani tulee vain pisamaa pisaman viereen ja muu iho palaa. Hakeudun sitten mieluummin varjoon, kun ottaisin aurinkokylpyjä.

Enkä viihdy meikeissä, en osaa laittautua, joten ripsarit, peitevoide ja huulikiilto/-puna saavat riittää. Mutta en meikkaa kun jouluna ja juhannuksena, joten deal with it.
P.S. Laihiksellakin olen, joten en nyt enää ainakaan niin kauhea valas ole...

P.P.S. Rumaa sisimpää on paljon vaikeampi saada nätiksi, kuin läskien laihduttaminen pois

Voi, niin samat fiilikset! Mä olen kyllä suomalainen mutta en ruma. Olen poikkeuksellisen kaunis vertaa keneen vaan. Enkä ymmärrä miksi rumat ei tee mitään ulkonäölleen???? Mä en kehtaisi kulkea missään ilman meikkiä vaikka olenkin luonnonkaunis. Mutta haluan olla niin mahtavan mahtavan mahtavan kaunis ja erottuva, ja olenkin! Ihmettelen miten rumat on ilman meikkiä?! Ei edes yritä näyttää edes vähän siedettävämmältä... Ja tosiaan laihdutus ja joillekkin kauneusleikkaukset tekisi terää. Ja ne vaatteet voisi valita värikkäämpää, kaunista! Naisille hame, tiukka paita ja korkkarit! Muu ei ole naisellista.

Tämä "kauneus on katsojan silmässä" on mun mielestä joissain tilanteessa sopimaton repliikki. Meillä kaikilla on varmaan oma käsitys siitä, millainen ihminen on kaunis eli mikä viehättää omaa silmää. Kuitenkin toiset ovat kauniimpia kuin toiset. Sopusuhtaiset kasvot ja vartalo, hyvä iho, laittautuu sopivasti, ei liian laiha tai lihava.

Jos nainen on kaunis niin silloin on melko varmaa, että jollakin tavoin määrittää itseään myös ulkonäön kautta. Tämä tietysti on asia, jota voi olla vaikea myöntää, koska sitä pidetään pinnallisena. Kuitenkin ihmisten kehut ulkonäköön liittyen eivät voi olla täysin vaikuttamatta. Jos taas nainen on vähemmän kaunis esim. Runsas ylipaino, huono iho, tihrusilmät ja kynitty tukka, niin itseään ei varmaan positiivisessa mielessä määritä ulkonäon kautta. Se, mikä merkitys ulkonäolla sitten tisielämässä on, on toinen juttu. Edistääkö se työnsaantia vai ei? Onko ihminen onnellisempi? No, jokatapauksessa jokainen meistä vanhenee ja ulkonäkö muuttuu iän myötä.

Yhteistyössä