Hae Anna.fi-sivustolta

Inseminaatiolla raskautuneet?

Viestiketju osiossa 'Odotusaika' , käynnistäjänä emokki80, 09.01.2008.

1. emokki80 Vierailija

Hei,

onko täällä tällä hetkellä ketään, joka on onnistunut raskautumaan inseminaation avulla?
    Meillä on ensimmäinen hoitokerta tulossa lähiaikoina. Olisin vain halunnut kuulla kokemuksia siitä, kuinka monta ko. hoitokertaa jouduitte käymään läpi ennen raskautumista. Toiveet täällä luonnollisesti vähän korkeammalla kuin "normaalilla" yritystavalla (2,5v yritetty, 1 km) mutta tiedossa on, että helppoa ei tod. näk. tule olemaan tämä raskautuminen... Isot onnittelut teille, joilla on jo onnistanut!

2. ilona. Vierailija

jeps! tokasta pamahti :)
    kysy vaan jotain jos haluat, en oikein tiedä mitä haluaisit tietää? sanotaan että monella tärppää sen kolmen kerran sisään, mutta takeitahan ei ole. inssiä ennen olin clomeilla kauan. millä lääkkeillä itse olet? onnea matkaan!!

3. emokki80 Vierailija

Kiitos ilona vastauksestasi ja onnittelut tärpistä! Meillä siis se tilanne, että vähän yli vuosi sitten tulimme luomusti raskaaksi, mutta meni alussa kesken. Yriteltiin sen jälkeen vuoden verran tuloksetta ja mentiin tutkimuksiin. Nyt sitten selvisi, että mulla on pco ja munikset kypsyy/irtoaa tosi harvoin. Nyt ensi kierrosta aloitetaan clomeilla ja heti (jos mahdollista) samasta kierrosta yritetään sitten inseminaatiolla onnistua. Mulla siis munasarjat "jäässä" lääkärin mukaan ja nyt niitä sitten yritetään "sulatella". Kova paikkahan se oli, kun tämän sai kuulla, mutta nytpähän syy selvisi ja tietää, miten toimitaan jatkossa. Toivottavasti saisin joskus tällä puolella kirjoitella ihan oikeasti...peukut pystyyn ja kärsivällisyyttä tarvitaan :).

4. Mecerino Vierailija

Hei! Meillä 4.insemintaatio tuotti tuloksen ja nyt olen raskausviikolla 37+2. Kyllä oli usko koetuksella monta kertaa, yritystä ennen onnistumista takana 3,5v. Mutta niin vaan tuli yllätyksenä raskaus ja mahtava olo ollut monta kertaa raskauden aikana. Kannattaa luottaa tulevaan ja yrittää ajatella positiivisesti, ainakin aina kun vaan voi. Tsemppiä!

5. emokki80 Vierailija

Kiitos tsempistä, sitä tarvitaan. Ja onnea kovasti sinullekin, kohta pääsette halaamaan omaa kultavauvaa ;)!!

6. vierailija Vierailija

Haluan yhden positiivisen kanssa tähän ketjuun kertoa. Meillä oli muutama pieni syy lapsettomuuteen. Munasoluja kasvateltiin niin että oli kaksi foliikkelia. Inssisssä oli 5 miljoonaa siittiötä. Ikää kummallakin 31 ja ekasta onnistui . Nyt toista tehdään tai ainakin yritetään ja kuumeilijana pitää vielä 3 päivää jaksaa odottaa alkaako kuukautiset niin tulin onnistumisia lukemaan ❤️

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri