INSEMINAATION jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cokis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Cokis

Vieras
Heips,

Mulle tehtiin eka inssi viiko sitten. Nyt haluaisinkin kuulla teiltä inssin jälkeen plussanneilta vähän teidän oireista ja oloista toimepiteen jälkeen tulosta ootellessa. Mulla on nimittäin itsellä ihan sairaan kipeät rinnat, olleet jo muutamia päiviä. Lahinna ne on tuolta sivuilta TOSI kipeät ja myös nännit on arat. Lisäksi ihan hirveä väsymys ja silloin tällöin nippailuja mahassa. Voiko nämä olla muka jo raskausoireita, vai toivonko vain liikoja? Kertokaa pliis, miten teidän piinapäivät ennen plussausta on menneet, oireilitteko ollenkaan?

Kiitti jo tukäteen.
Cokis

mulla ei raskausoireita tullut alkuun lain, testi plussana kertoi sen. tein ku viikot oli mensut myöhässä, ja halusin odottaa siihen asti jotta varmasti näkyisi mikä oikeesti tulos on. mulle väsymys tuli vasta tuolla rv 10 jälkeen ja joskus siinä samoihin aikoihin tuli muitakin tunteita. mut nää on aika yksilöllisiä. pahoinvointeja ei ollut lain.

ja hei.. sorry, tajusin liian myöhään et tää ei "koskenutkaan kaikkia" joten mul ihan normysti. mut kerroin vaan miten tunsin...

Yhteistyössä