Hae Anna.fi-sivustolta

Inseminaatiosta plussannut, alkio liian pieni

Viestiketju osiossa 'Lapsettomuus' , käynnistäjänä Oireeton, 05.07.2018.

1. Oireeton Vierailija

Hei,

Olen ollut lapsettomuushoidoissa, joista toinen inseminaatiokerta antoi plussan. En ollut uskoa sitä todeksi erittäin vähäisten raskausoireiden vuoksi. Olen kokenut kaksi keskenmenoa aiemmin, joista edellinen sikiö oli kuollut arviolta vko 9, mutta tämä selvisi vasta ensimmäisessä ultrassa vkolla 14. Tieto tuli shokkina. Tämän vuoksi olenkin stressannut tätä plussaa aivan kamalasti ja pelännyt keskenmenoa. Kävin varhaisultrassa vko 7+0 ja oloni ei helpottunut lääkärin sanoessa, että syke löytyy, mutta koko on liian pieni inseminaatioon nähden. Alkio oli tuolloin 5mm. Nyt pelkään tämänkin raskauden menevän kesken samalla tavalla kuin aiemmin ilman mitään km oireita. Raskausoireita minulla ei ole ollut oikein ollenkaan. Pientä rintojen arkuutta, todella todella lievää kuvotuksen tunnetta silloin tällöin. Kolme edellistä raskautta ovat antaneet erittäin selvät oireet ja kovan pahoinvoinnin. Minulla on siis yksi onnistunut raskaus takana. Onko täällä muita kenellä alkio olisi ollut liian pieni viikkoihin nähden, joilla kuitenkin kaikki olisi mennyt hyvin? Entä onko lapsettomuushoidot vaikuttaneet siihen, ettei raskausoireita ole juuri nimeksikään? Voisin kuvailla olevani oireeton. Ensi vkolla uusi varhaisultra, mutta pelonsekaisin tuntein mennään siihen saakka ja varsinkin itse ultraan. Tänään rv 8+0.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri